Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2447
Назва: Аутсорсинг маркетингової діяльності як основа управління кокурентоздатністю підприємств в сучасних ринкових умовах
Інші назви: Outsurcing of marketing activities as a basis for managing the competitiveness of enterprises in the current marcet conditions
Автори: Барсукова, Ю. Г.
Кругліков, А. М.
Єдинак, В. Ю.
Barsukova, I. G.
Kruglikov, A. M.
Iedynak, V. J.
Ключові слова: аутсорсинг
маркетинг
аутсорсингова діяльність
аутсорсинг маркетингової діяльності
маркетингова концепція управління
outsourcing
marketing outsourcing activities
outsourcing of marketing activities, marketing management concept
Дата публікації: 2-чер-2017
Видавництво: Дніпропетровський державний аграрний університет, Товариство з обмеженою відповідальністю "ДКЦ Центр
Бібліографічний опис: 1. Гусєв О.Ю. Методичні основи розвитку динамічних здібностей підприємства на основі використання аутсорсингу. /Стратегія підприємства в контексті підвищення його конкурентоспроможності – Інтернет-конференція. – 2012. – стор. 17-19. 2. Покровская Л.Л. Аутсорсинг как інструмент управления изменениями в современной организации/ Журнал «Российскоепредпринимательство» - № 4 - Вып. 1 (181) – 2011. - cтр. 121-125. 3. Заинчковская И.А. Аутсорсинг как способ повышения эффективности информационных систем /ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Управління сучасним підприємством». – 2013. – стор. 107-108. 4. Хейвуд Дж. Брайан. Аутсорсинг: в поисках конкурентних преимуществ. / Пер. с англ. - М.: Издательскийдом «Вильямс», - 2004, - 176 с. 5. Аутсорсинг – это форма взаимоотношения с клиентом. 14.05.2006 г. / Електронний ресурс – http://www.peweek.ru, вільний. 6. Аутсорсинг в Украине достиг миллиардных долларовых оборотов. / Cartli – многопрофильныйаутсорсинговый call-центр // Електронний ресурс - http://cartli.ua/articles/523-autsorsing-v-ukraine-dostig-milliardnyx-dollarovyx-oborotov.html, вільний. 7. Д. Рігбі, Б. Білоді. Інструменти та тренди в управлінні. – Bain&Co. – 2013. стор. 9. 8. О.А. Лапшова. Аутсорсинг как інструмент реализации современной концепции маркетинга. / Волгоградський державний технічний університет, ХII Науково-практична конференція, 2013. 9. Гавриленко К.A. Аутсорсинг як інструмент зниження витрат у системі стратегічного управління / К. Гавриленко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – 1(91). – стор. 104-109.
Серія/номер: Ефективна економіка;2015 / № 1
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто аутсорсингову діяльність в Україні. Зазначено основні види аутсорсингових послуг, якими користуються українські підприємства. Основна увага приділяється аутсорсингу маркетингової діяльності. Визначено основні аспекти маркетингової концепції управління підприємством. Розглянуто функції, які можуть стати об’єктом аутсорсингу на різних етапах розвитку підприємства, виділено переваги та недоліки використання аутсорсингу маркетингових процесів в організації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2447
ISSN: 2310-8479
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єдинак_efek_2015_1_17.pdfелектронне видання160,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.