Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2447
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБарсукова, Ю. Г.-
dc.contributor.authorКругліков, А. М.-
dc.contributor.authorЄдинак, В. Ю.-
dc.contributor.authorBarsukova, I. G.-
dc.contributor.authorKruglikov, A. M.-
dc.contributor.authorIedynak, V. J.-
dc.date.accessioned2017-06-02T07:37:09Z-
dc.date.available2017-06-02T07:37:09Z-
dc.date.issued2017-06-02-
dc.identifier.citation1. Гусєв О.Ю. Методичні основи розвитку динамічних здібностей підприємства на основі використання аутсорсингу. /Стратегія підприємства в контексті підвищення його конкурентоспроможності – Інтернет-конференція. – 2012. – стор. 17-19. 2. Покровская Л.Л. Аутсорсинг как інструмент управления изменениями в современной организации/ Журнал «Российскоепредпринимательство» - № 4 - Вып. 1 (181) – 2011. - cтр. 121-125. 3. Заинчковская И.А. Аутсорсинг как способ повышения эффективности информационных систем /ІХ Міжнародна науково-практична конференція «Управління сучасним підприємством». – 2013. – стор. 107-108. 4. Хейвуд Дж. Брайан. Аутсорсинг: в поисках конкурентних преимуществ. / Пер. с англ. - М.: Издательскийдом «Вильямс», - 2004, - 176 с. 5. Аутсорсинг – это форма взаимоотношения с клиентом. 14.05.2006 г. / Електронний ресурс – http://www.peweek.ru, вільний. 6. Аутсорсинг в Украине достиг миллиардных долларовых оборотов. / Cartli – многопрофильныйаутсорсинговый call-центр // Електронний ресурс - http://cartli.ua/articles/523-autsorsing-v-ukraine-dostig-milliardnyx-dollarovyx-oborotov.html, вільний. 7. Д. Рігбі, Б. Білоді. Інструменти та тренди в управлінні. – Bain&Co. – 2013. стор. 9. 8. О.А. Лапшова. Аутсорсинг как інструмент реализации современной концепции маркетинга. / Волгоградський державний технічний університет, ХII Науково-практична конференція, 2013. 9. Гавриленко К.A. Аутсорсинг як інструмент зниження витрат у системі стратегічного управління / К. Гавриленко // Актуальні проблеми економіки. – 2009. – 1(91). – стор. 104-109.uk_UA
dc.identifier.issn2310-8479-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2447-
dc.description.abstractУ статті розглянуто аутсорсингову діяльність в Україні. Зазначено основні види аутсорсингових послуг, якими користуються українські підприємства. Основна увага приділяється аутсорсингу маркетингової діяльності. Визначено основні аспекти маркетингової концепції управління підприємством. Розглянуто функції, які можуть стати об’єктом аутсорсингу на різних етапах розвитку підприємства, виділено переваги та недоліки використання аутсорсингу маркетингових процесів в організаціїuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровський державний аграрний університет, Товариство з обмеженою відповідальністю "ДКЦ Центрuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕфективна економіка;2015 / № 1-
dc.subjectаутсорсингuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectаутсорсингова діяльністьuk_UA
dc.subjectаутсорсинг маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectмаркетингова концепція управлінняuk_UA
dc.subjectoutsourcinguk_UA
dc.subjectmarketing outsourcing activitiesuk_UA
dc.subjectoutsourcing of marketing activities, marketing management conceptuk_UA
dc.titleАутсорсинг маркетингової діяльності як основа управління кокурентоздатністю підприємств в сучасних ринкових умовахuk_UA
dc.title.alternativeOutsurcing of marketing activities as a basis for managing the competitiveness of enterprises in the current marcet conditionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єдинак_efek_2015_1_17.pdfелектронне видання160,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.