Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/2389
Title: Проблема формального відображення змісту тексту
Authors: Говоруха, В. Б.
Лебідь, О. Ю.
Keywords: семантичний аналіз
смислове представлення тексту
система розуміння тексту
класифікація документів
пошукова система
semantic analysis
the semantic representation of text
system understanding of the text
classified documents
the search engine
Issue Date: 23-May-2017
Publisher: Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара
Citation: Нильсон Н. Принципы искуственного интеллектатьи – М.: Мир, 1985. – 374 с. 2. Рубашкин В. Ш. Представление и анализ смысла в интеллектуальных информационных системах – М.: Наука, 1989. – 258 с. 3. Ландэ Д. В. Определение тематической направленности запросов путем анализа набора рейтинговых источников / Д. В. Ландэ, С. М. Брайчевский // Открытые информационные и компьютерные интегрированные технологи – Харьков: Нац. аэрокосмический ун-т «ХАИ», 2005. – Вып. 29. – С. 169–174
Series/Report no.: Актуальні проблеми автоматизації та інформаційних технологій : зб. наук. праць / Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара;2012. – Т.16
Abstract: У праці розглядається основна проблема представлення смислового місту тексту на основі семантичного аналізу. Проаналізовано засоби використання методів аналізу текстів для подальшого пошуку інформації та класифікації документів
Description: Говоруха В. Б.Проблема формального відображення змісту тексту / В. Б. Говоруха, О. Ю. Лебідь // Актуальні проблеми автоматизації та інформаційних технологій : зб. наук. пр. – Д. : Вид-во Дніпропетр. нац. ун-ту, 2012. – Т.16. – С. 29-34.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2389
ISSN: 2312-119X. - ISSN 2313-5301
Appears in Collections:Кафедра комп`ютерних наук та інженерії програмного забезпечення

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лебідь_стаття 1.pdfелектронне видання249,5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.