Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2332
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанфілова, Г. Б.-
dc.contributor.authorPanfilova, G. B.-
dc.date.accessioned2017-05-16T12:43:43Z-
dc.date.available2017-05-16T12:43:43Z-
dc.date.issued2017-05-16-
dc.identifier.citationБолтівець С. І. Ефективне застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах (методичні рекомендації) / С. І. Болтівець // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. - № 12. – С.67-70. 2. Леонтьев Д.А. Личностное измерение человеческого развития / Д.А.Леонтьев // Вопросы психологии. – 2013. – №3 – С. 67 – 80. 3. Максименко С.Д. Генеза здійснення особистості / С. Д. Максименко. – К. : Видавництво ТОВ «КММ», 2006. – 240 с. 4. Панфілова Г. Б. Динаміка Я-концепції студентів в період екзаменаційної сесії / Г. Б. Панфілова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія «Психологія». – 2011. – Вип. 937. – С. 234–237.5. Фальова О. Є. Особливості особистості студентів внз: динаміка від курсу до курсу та звязок зі спеціальністю (на допомогу практичному психологу) / О. Є. Фальова, Є. В. Заїка // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. - № 6. – С.69-76. 6. Фальова О. Є. Особистість і пізнавальні процеси студентів у внз: діагностика, розвиток, корекція / О. Є. Фальова, Є. В. Заїка // Навч. посібник для внз. - Краматорськ: КЕГІ, 2005. - 404 с. 7. Циганчук Т. В. Динаміка переживання стресу у студентів, які навчаються за різними системами навчання / Т. В. Циганчук // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. - № 10. – С.25-32. 8. Циганчук Т. В. Динаміка суб’єктивних переживань у студентів внз в стресових ситуаціях / Т. В. Циганчук // Практична психологія та соціальна робота. – 2011. - № 1. – С.50-60. 9. Циганчук Т. В. Підвищення стресостійкості у студентів внз / Т. В. Циганчук // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. - № 8. – С.18-29. 10.Швалб Ю.М. Психологическая организация пространства жизни личности: логос быта / Ю.М.Швалб //Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України. – Житомир : «Вид-во ЖДУ імені І. Франка», 2012. – Т.VII. Екологічна психологія. – Вип. 29. – С.478 – 486. 11.Щедровицкий Г.П. Я всегда был идеалистом…/Г.П.Щедровицкий. – М.: ННФ «Институт развития им. Г.П.Щедровицкого», 2012. – 272 с. 12.Столин В. В. Самосознание личности / Столин В. В. - М., 1983. – 288 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2332-
dc.descriptionПанфілова Г. Б. Практичні рекомендації для психологів внз, спрямовані на організацію психологічної допомоги студентам в ускладнених життєвих ситуаціях / Г. Б. Панфілова // Вісник Національного університету оборони України . зб. наук. пр. – К. : НУОУ, 2014. – Вип. № 1 (38). – С. 281–285.uk_UA
dc.description.abstractУ статті виокремлено проблемні групи студентів, що потребують психологічної допомоги в період екзаменаційної сесії. Представлені результати дослідження динаміки Яконцепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях на прикладі екзаменаційної сесії. Визначені основні особливості динаміки самовідношення, самооцінки, смоописів, сприйняття себе в часі і просторі життєвих подій, самооцінки невротичних проявів в структурі Я-концепції студентів в ускладненій життєвій ситуації. Окреслено шляхи для надання психологічної допомоги.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет оборони Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Національного університету оборони України . зб. наук. пр.;2014. – Вип. № 1 (38)-
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectсамовідношенняuk_UA
dc.subjectекзаменаційна сесіяuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectпсихологічна автобіографіяuk_UA
dc.subjectускладнена життєва ситуаціяuk_UA
dc.subjectI-conceptionuk_UA
dc.subjectexaminationsuk_UA
dc.subjectcomplicated everyday situationuk_UA
dc.subjectpsychological autobiographyuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.titleПрактичні рекомендації для психологів внз, спрямовані на організацію психологічної допомоги студентам в ускладнених життєвих ситуаціяхuk_UA
dc.title.alternativePractical recommendations for psychologists of higher educational establishments that are aimed at organizing psychological help to students in complicated everyday situationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра гуманітарної підготовки, філософії та митної ідентифікації культурних цінностей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PANFILOVA_G.B_8.PDFелектронне видання413,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.