Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2330
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанфілова, Г. Б.-
dc.contributor.authorPanfilova, G. B.-
dc.date.accessioned2017-05-16T12:36:27Z-
dc.date.available2017-05-16T12:36:27Z-
dc.date.issued2017-05-16-
dc.identifier.citationАнцыферова Л.И. Развитие личности и проблемы геронтопсихологии / Анцыферова Людмила Ивановна. – М.:Изд-во «Институт психологии РАН», издание 2-е, испр. и доп., 2006. – 512 с. (Достижения в психологии). 2. Регуш Л. А. Проблемы психического развития и их предупреждение (от рождения до пожилого возраста) / Регуш Л. А. – СПб.: Речь, 2006. – 320 с.3. Студент ХХІ века: социальный портрет на фоне общественных трансформаций: монография / Нар. укр. акад.; под общ. ред. В. И. Астаховой. – Харьков: Изд-во НУА, 2010. - 408 с. 4. Титаренко Т. М. Особистість у кризових життєвих ситуаціях / Т. М. Титаренко // Наукові записки ін-ту психологіі ім. Г.С. Костюка. Вип. 19. Актуальні проблеми психологіі. К., 1999. – С. 240-247. 5. Чепелєва Н. Життєва ситуація особистості / Н. Чепелєва // Основи практичної психології / В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелєва та ін.: Підручник. К.: Либідь, 1999. – С. 112 – 135. 6. Эриксон Э. Идентичность: юность и кризис / Э. Эриксон - М.: Прогресс, 1996. - 344с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2330-
dc.descriptionПанфілова Г. Б. Гендерні особливості динаміки Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях / Г. Б. Панфілова // Проблеми сучасної психології: зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. – Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2013. – Вип. 22. – С. 434-444.uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлені результати дослідження динаміки Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях на прикладі екзаменаційної сесії. Визначені основні особливості динаміки самовідношення, самооцінки, смоописів, сприйняття себе в часі і просторі життєвих подій, самооцінки невротичних проявів в структурі Я-концепції студентів в ускладненій життєвій ситуації. В статичних умовах хлопці мають вищі показники із самовпевненості, самокерування і самозвинувачення, а в дівчат трохи вищі показники з відображеного самоставлення. Також для них характерна більш висока самооцінка за всіма шкалами, окрім шкали «вродливий», де лідерами є дівчата. В оцінці подій психологічної автобіографії хлопці є більш оптимістичні, а дівчата - більш песимістичні. Хлопці мають нижчі показники з суб’єктивної оцінки невротичних проявів, ніж дівчата.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherКам’янець-Подільський національного університет імені Івана Огієнка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН Україниuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПроблеми сучасної психології: зб. наук. пр. Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України;2013. – Вип. 22-
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectсамовідношенняuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectускладнена життєва ситуаціяuk_UA
dc.subjectпсихологічна автобіографіяuk_UA
dc.subjectекзаменаційна сесіяuk_UA
dc.subjectI-conceptionuk_UA
dc.subjectcomplicated everyday situationuk_UA
dc.subjectpsychological autobiographyuk_UA
dc.subjectpsychological features of studentsuk_UA
dc.subjectstudent ageuk_UA
dc.titleГендерні особливості динаміки Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціяхuk_UA
dc.title.alternativeThe gender peculiarities of the dynamics of the Iconception of the students in complicated everyday situationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра гуманітарної підготовки, філософії та митної ідентифікації культурних цінностей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PANFILOVA_G.B._7.PDFелектронне видання370,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.