Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанфілова, Г. Б.-
dc.contributor.authorPanfilova, G. B.-
dc.date.accessioned2017-05-16T10:32:26Z-
dc.date.available2017-05-16T10:32:26Z-
dc.date.issued2017-05-16-
dc.identifier.citation1. Анцыферова Л.И. Развитие личности и проблемы геронтопсихологии / Анцыферова Людмила Ивановна. – М.: Изд-во «Институт психологии РАН», издание 2-е, испр. и доп., 2006. – 512 с. (Достижения в психологии). 2. Варас А. Ю. Роль эмоциональной напряженности в ухудшении деятельности и вегетативного состояния в ситуации экзамена / А. Ю. Варас, С. И. Тамм //Проблемы высшей школы.- Тарту, 1978. - С. 97- 123. 3. Гуменюк О. Є. Психологія Я-концепції: Монографія. / Гуменюк О.Є.- Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 186 с.4. Корнилова Т. В. Самооценка в структуре интеллектуальноличностного потенциала человека / Т. В. Корнилова, М. А. Новикова // Психологический журнал. – 2011. – Том 32. - № 2. – С. 25-35. 5. Смирнов С. Д. О связи интеллектуальных и личностных характеристик студентов с успешностью их обучения // С. Д. Смирнов, Т. В. Корнилова, С. А. Корнилов, С. И. Малахова // Вестн. Моск. университета. Серия. 14. Психология. - 2007. - № 3. - С 82-87. 6. Трубицына Л.В. Процесс травмы / Трубицына Людмила Валентиновна. - М.: Смысл; ЧеРо, 2005. -218 с. 7. Циганчук Т. В. Динаміка переживання стресу у студентів, які навчаються за різними системами навчання / Т. В. Циганчук // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. - № 10. – С.25-32. 8. Циганчук Т. В. Підвищення стресостійкості у студентів внз / Т. В. Циганчук // Практична психологія та соціальна робота. – 2010. - № 8. – С.18-29. 9. Ялом И. Теория и практика групповой психотерапии / Ялом Ирвин. – СПб.: Издательство «Питер», 2000. – 640 с. – (Серия «Золотой фонд психотерапии»).uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2325-
dc.descriptionПанфілова Г. Б. Динаміка Я-концепції студентів різної успішності навчання в ускладнених життєвих ситуаціях / Г. Б. Панфілова // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». – К. : Гнозис, 2013. – Додаток 2 до Вип. 31: Тематичний випуск «Проблеми емпіричних досліджень у психології». – С. 189-194.uk_UA
dc.description.abstractУ статті представлені результати дослідження динаміки Я-концепції студентів в ускладнених життєвих ситуаціях на прикладі екзаменаційної сесії. Визначені основні особливості динаміки самовідношення, самооцінки, смоописів, сприйняття себе в часі і просторі життєвих подій, самооцінки невротичних проявів в структурі Я-концепції студентів в ускладненій життєвій ситуації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesГуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»;2013. – Додаток 2 до Вип. 31: Тематичний випуск «Проблеми емпіричних досліджень у психології»-
dc.subjectЯ-концепціяuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectускладнена життєва ситуаціяuk_UA
dc.subjectпсихологічна автобіографіяuk_UA
dc.subjectекзаменаційна сесіяuk_UA
dc.subjectI-conceptionuk_UA
dc.subjectpersonalityuk_UA
dc.subjectcomplicated everyday situationuk_UA
dc.subjectpsychological autobiographyuk_UA
dc.subjectexaminationsuk_UA
dc.titleДинаміка Я-концепції студентів різної успішності навчання в ускладнених життєвих ситуаціяхuk_UA
dc.title.alternativeThe dynamics of the I-conception of the students of different success in of training in complicated everyday situationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра гуманітарної підготовки, філософії та митної ідентифікації культурних цінностей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PANFILOVA_G.B._3.PDFелектронне видання456,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.