Please use this identifier to cite or link to this item: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/2243
Title: Організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу: монографія
Authors: Гетьман, О.О.
Keywords: маркетинговий потенціал
маркетинговий механізм
генезис маркетингу
маркетингове середовище
ефективність маркетинг-контролінгу
Issue Date: 3-May-2017
Publisher: Дніпропетровська державна фінансова академія
Series/Report no.: Наукове видання;2011
Abstract: У монографії розглянуто передумови та виділено і класифіковано фактори впливу на внутрішньо- і зовнішньопідприємницьке середовище функціонування підприємства в умовах жорсткої конкуренції. Досліджено макроекономічний механізм формування платоспроможного попиту в системі ієрархічної пропозиції із застосуванням маркетинго-вого підходу. Запропоновано комплексну методику оцінки ефективності маркетингового механізму в цілому і кожної з його складових. Опрацьовано дієві методи і напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Призначено для студентів економічних спеціальностей, викладачів вищої школи та фахівців-маркетологів, фінансових аналітиків
Description: Гетьман О.О. Організаційно-економічний механізм підвищення конкуентоспроможності підприємства на засадах маркетингу: монографія. – Дніпропетровськ, ДДФА, 2011. – 208 с.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2243
Appears in Collections:Кафедра економіки та економічної безпеки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2_Гетьман_Моног.2011!!.pdfелектронне видання2,18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.