Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/2243
Название: Організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу: монографія
Авторы: Гетьман, О.О.
Ключевые слова: маркетинговий потенціал
маркетинговий механізм
генезис маркетингу
маркетингове середовище
ефективність маркетинг-контролінгу
Дата публикации: 3-мая-2017
Издательство: Дніпропетровська державна фінансова академія
Серия/номер: Наукове видання;2011
Аннотация: У монографії розглянуто передумови та виділено і класифіковано фактори впливу на внутрішньо- і зовнішньопідприємницьке середовище функціонування підприємства в умовах жорсткої конкуренції. Досліджено макроекономічний механізм формування платоспроможного попиту в системі ієрархічної пропозиції із застосуванням маркетинго-вого підходу. Запропоновано комплексну методику оцінки ефективності маркетингового механізму в цілому і кожної з його складових. Опрацьовано дієві методи і напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Призначено для студентів економічних спеціальностей, викладачів вищої школи та фахівців-маркетологів, фінансових аналітиків
Описание: Гетьман О.О. Організаційно-економічний механізм підвищення конкуентоспроможності підприємства на засадах маркетингу: монографія. – Дніпропетровськ, ДДФА, 2011. – 208 с.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://hdl.handle.net/123456789/2243
Располагается в коллекциях:Кафедра економіки та економічної безпеки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2_Гетьман_Моног.2011!!.pdfелектронне видання2,18 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.