Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2243
Назва: Організаційно-економічний механізм підвищення конкурентоспроможності підприємства на засадах маркетингу: монографія
Автори: Гетьман, О.О.
Ключові слова: маркетинговий потенціал
маркетинговий механізм
генезис маркетингу
маркетингове середовище
ефективність маркетинг-контролінгу
Дата публікації: 3-тра-2017
Видавництво: Дніпропетровська державна фінансова академія
Серія/номер: Наукове видання;2011
Короткий огляд (реферат): У монографії розглянуто передумови та виділено і класифіковано фактори впливу на внутрішньо- і зовнішньопідприємницьке середовище функціонування підприємства в умовах жорсткої конкуренції. Досліджено макроекономічний механізм формування платоспроможного попиту в системі ієрархічної пропозиції із застосуванням маркетинго-вого підходу. Запропоновано комплексну методику оцінки ефективності маркетингового механізму в цілому і кожної з його складових. Опрацьовано дієві методи і напрями підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств. Призначено для студентів економічних спеціальностей, викладачів вищої школи та фахівців-маркетологів, фінансових аналітиків
Опис: Гетьман О.О. Організаційно-економічний механізм підвищення конкуентоспроможності підприємства на засадах маркетингу: монографія. – Дніпропетровськ, ДДФА, 2011. – 208 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2243
Розташовується у зібраннях:Кафедра економіки та соціально-трудових відносин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_Гетьман_Моног.2011!!.pdfелектронне видання2,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.