Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2211
Назва: Переваги та недоліки "мозкового штурму" під час колективного обговорення проблем
Інші назви: Advantages and disadvantadges of branstorming in collektive diiiscussion of problems
Автори: Козинець, І. І.
Журавель, М. О.
Ключові слова: «мозковий штурм»
інноваційні технології
генерування ідей
«brainstorming»
innovative technology
generation of ideas
Дата публікації: 25-кві-2017
Видавництво: Дніпропетровський університет імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: 1. Козинець І. І. Мозковий штурм як одна з форм колективного обговорення проблем / І. І. Козинець // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. – 2015. – Вип. 1. – С. 99–103. – Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nzbdpufn_2015_1_18.pdf 2. Ніколаєнко Н. О. Методика проведення мозкового штурму під час семінарських занять з політології / Н. О. Ніколаєнко // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Сер. : Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 1.44. – С. 64–68. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvmdup_2014_1.44_16.pdf 3. Телемуха С. Б. Мозковий штурм як метод реалізації інтерактивного навчання / С. Б. Телемуха // Український науково-медичний молодіжний журнал. – 2014. – № 1. – С. 169–171. – Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Unmmj_2014_1_47.pdf 4. Фрич Н. І. Впровадження інтерактивного методу "мозкового штурму" при вивченні тем змістового модулю "Методи вивчення спадковості людини. Спадкові хвороби" / Н. І. Фрич // Вісник проблем біології і медицини. – 2015. – Вип. 2(1). – С. 94–97. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vpbm_2015_2(1)__20.pdf 5. Шевчук С. В. Українська мова за професійним спрямуванням : підруч. / С. В. Шевчук, І. В. Клименко. – 2-ге вид., виправ. і доповн. – Київ : Алерта, 2011. – 694 с.
Серія/номер: Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія;2016. - № 1
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається технологія застосування «мозкового штурму» під час колективного обговорення проблем. Проводиться аналіз переваг та недоліків методу через призму активізації мисленнєвої діяльності, зменшення морального тиску, набуття досвіду колективного та індивідуального обмірковування, покращання результатів праці.
Опис: Козинець І. І. Переваги та недоліки "мозкового штурму" під час колективного обговорення проблем / І. І. Козинець, М. О. Журавель // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 240–244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2016_1_41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2211
Розташовується у зібраннях:Кафедра гуманітарної підготовки, філософії та митної ідентифікації культурних цінностей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ МОЗКОВОГО ШТУРМУ ПІД ЧАС КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОБЛЕМ.pdfелектронне видання190,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.