Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозинець, І. І.-
dc.contributor.authorЖуравель, М. О.-
dc.date.accessioned2017-04-25T10:14:11Z-
dc.date.available2017-04-25T10:14:11Z-
dc.date.issued2017-04-25-
dc.identifier.citation1. Козинець І. І. Мозковий штурм як одна з форм колективного обговорення проблем / І. І. Козинець // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Сер : Педагогічні науки. – 2015. – Вип. 1. – С. 99–103. – Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/j-pdf/nzbdpufn_2015_1_18.pdf 2. Ніколаєнко Н. О. Методика проведення мозкового штурму під час семінарських занять з політології / Н. О. Ніколаєнко // Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Сер. : Педагогічні науки. – 2014. – Вип. 1.44. – С. 64–68. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Nvmdup_2014_1.44_16.pdf 3. Телемуха С. Б. Мозковий штурм як метод реалізації інтерактивного навчання / С. Б. Телемуха // Український науково-медичний молодіжний журнал. – 2014. – № 1. – С. 169–171. – Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Unmmj_2014_1_47.pdf 4. Фрич Н. І. Впровадження інтерактивного методу "мозкового штурму" при вивченні тем змістового модулю "Методи вивчення спадковості людини. Спадкові хвороби" / Н. І. Фрич // Вісник проблем біології і медицини. – 2015. – Вип. 2(1). – С. 94–97. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vpbm_2015_2(1)__20.pdf 5. Шевчук С. В. Українська мова за професійним спрямуванням : підруч. / С. В. Шевчук, І. В. Клименко. – 2-ге вид., виправ. і доповн. – Київ : Алерта, 2011. – 694 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2211-
dc.descriptionКозинець І. І. Переваги та недоліки "мозкового штурму" під час колективного обговорення проблем / І. І. Козинець, М. О. Журавель // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 240–244. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2016_1_41.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається технологія застосування «мозкового штурму» під час колективного обговорення проблем. Проводиться аналіз переваг та недоліків методу через призму активізації мисленнєвої діяльності, зменшення морального тиску, набуття досвіду колективного та індивідуального обмірковування, покращання результатів праці.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровський університет імені Альфреда Нобеляuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія;2016. - № 1-
dc.subject«мозковий штурм»uk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectгенерування ідейuk_UA
dc.subject«brainstorming»uk_UA
dc.subjectinnovative technologyuk_UA
dc.subjectgeneration of ideasuk_UA
dc.titleПереваги та недоліки "мозкового штурму" під час колективного обговорення проблемuk_UA
dc.title.alternativeAdvantages and disadvantadges of branstorming in collektive diiiscussion of problemsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра гуманітарної підготовки, філософії та митної ідентифікації культурних цінностей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ МОЗКОВОГО ШТУРМУ ПІД ЧАС КОЛЕКТИВНОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОБЛЕМ.pdfелектронне видання190,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.