Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2183
Назва: Стратегічні управлінські рішення та екологічна складова зовнішнього середовища підприємств
Інші назви: Strategic management decisions and ecological component of external environment of enterprises
Автори: Петруня, Ю. Є.
Петруня, В. Ю.
Ключові слова: стратегія
управління
маркетинг
держава
зовнішнє середовище
strategy
management
marketing
state
environment
Дата публікації: 24-кві-2017
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: 1. Садченко Е. В. Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений / Е. В. Садченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 1. – С. 225–232. 2. Ілляшенко С. Екологічний маркетинг / С. Ілляшенко, О. Прокопенко // Економіка України. – 2003. – № 12. – С. 56–61. 3. Вареник Н. Не собі, а людям / Н. Вареник // Дзеркало тижня. Україна. – 19 грудня 2014. – № 48–49. 4. Петруня В. Ю. Глобалізаційні процеси та регулювання маркетингового середовища підприємств / В. Ю. Петруня // Академічний огляд. – 2015. – № 2. – С. 105–110.
Серія/номер: Науковий погляд: економіка та управління;№ 1 (55), 2016
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання екологізації поведінки споживачів та її врахування в маркетинговій стратегії підприємств. Проаналізовано екологічне сегментування й позиціювання товарної, цінової та комунікаційної політики підприємства. Розглянуто окремі напрями впливу держави щодо екологізації економічних відносин.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2183
ISSN: 2310-0672
Розташовується у зібраннях:2016/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-23-29.pdfЕлектронне видання1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.