Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2183
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетруня, Ю. Є.-
dc.contributor.authorПетруня, В. Ю.-
dc.date.accessioned2017-04-24T08:18:49Z-
dc.date.available2017-04-24T08:18:49Z-
dc.date.issued2017-04-24-
dc.identifier.citation1. Садченко Е. В. Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений / Е. В. Садченко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 1. – С. 225–232. 2. Ілляшенко С. Екологічний маркетинг / С. Ілляшенко, О. Прокопенко // Економіка України. – 2003. – № 12. – С. 56–61. 3. Вареник Н. Не собі, а людям / Н. Вареник // Дзеркало тижня. Україна. – 19 грудня 2014. – № 48–49. 4. Петруня В. Ю. Глобалізаційні процеси та регулювання маркетингового середовища підприємств / В. Ю. Петруня // Академічний огляд. – 2015. – № 2. – С. 105–110.uk_UA
dc.identifier.issn2310-0672-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2183-
dc.description.abstractРозглянуто питання екологізації поведінки споживачів та її врахування в маркетинговій стратегії підприємств. Проаналізовано екологічне сегментування й позиціювання товарної, цінової та комунікаційної політики підприємства. Розглянуто окремі напрями впливу держави щодо екологізації економічних відносин.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesНауковий погляд: економіка та управління;№ 1 (55), 2016-
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectдержаваuk_UA
dc.subjectзовнішнє середовищеuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectmanagementuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectstateuk_UA
dc.subjectenvironmentuk_UA
dc.titleСтратегічні управлінські рішення та екологічна складова зовнішнього середовища підприємствuk_UA
dc.title.alternativeStrategic management decisions and ecological component of external environment of enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2016/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-23-29.pdfЕлектронне видання1,12 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.