Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/2091
Назва: | Світоглядні механізми управління якістю освіти |
Автори: | Решетніченко, А.В. Шевченко, С.М. |
Ключові слова: | навчальна діяльність безперервність освіти комунікативна дидактика розвиток навичок, вмінь якість освіти |
Дата публікації: | 4-кві-2017 |
Видавництво: | Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди, Українська інженерно-педагогічна академія |
Бібліографічний опис: | Решетниченко А.В., Распопов И.В. Философия образования: сущность и задачи// Психолого – педагогические основы интенсификации учебного процесса. Сб. научн. тр. Ред. Кол. В.И. Ткачук (отв. Ред.), Э.Л.Носенко и др. – Д.: Изд – во ДГУ, 1991. – С.4 – 12; Решетниченко А.В., Распопов И.В.Картина мира в системе познания: Монография. – Д.:ДГУ, 1992. – 136с. Решетниченко А.В.Парадигма жизнедеятельности и мировоззрение.Методологический аспект:Монография. – Д.:ДГУ, 1997. – С.79 – 99. Гречко Т.К.Механізм забезпечення ефективності діяльності державних службовців//Автореф. Дис…канд..н. з держ. упр. – Д.:ДРІДУ НАДУ, 2006. – 20с.;Решетніченко А.В.Квантифікація процесів розбудови громадянського суспільства//Суспільні реформи та становлення громадянського суспільства в Україні: Матеріали науково-практичної конференції за міжнародною участю (30 травня 2001 р., Київ). - К.: Вид-во УАДУ, 2001. – С. 46 – 50. Поняття «гуманоцентризму» вперше введено нами у 1997 році при розробці моделі картини світу і означає якісно нові можливості просторово – часового континууму який об’єднує можливості соціальних, космічних, галактичних форм руху матерії, енергії та інформації. – Див.: Решетниченко А.В.Парадигма жизнедеятельности и мировоззрение.Методологический аспект:Монография. – Д.:ДГУ, 1997. – С.79 – 99. Решетніченко А.В. Гуманістично – правова концепція соціального розвитку//Актуальні проблеми державного управління :Зб. наук. пр. /Редкол.: С.М.Серьогін (голов. ред.) та ін. – Д.:ДРІДУ УАДУ при Президентові України, 2003. – Вип 1 (11). – С. 58 – 71. Решетніченко А.В.Гуманістична концепція управління//Актуальні проблеми державного управління :Зб. наук. пр./Редкол.:С.М.Серьогін (голов. Ред.) та ін. – Д.: ДРІДУ НАДУ, 2003. – Вип 3 (11). – С.21 – 43. Решетніченко А.В.Механізми гуманізації процесів розвитку суспільства//Грані. – 2000. - №6. – С.97 – 105.Решетніченко А.В. Управління гуманістичним потенціалом організацій//Філософія, культура, життя. Міжвузівський зб. наук. праць. Вип. 7. – Д.: Наука і освіта, 2000. – С..235 - 244. Решетніченко А.В. Основи гуманістичного світогляду//Грані. – 2000. - №2. – С. 127 – 129. |
Серія/номер: | Теорія і практика управління соціальними системами : філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн;2009. - №3 |
Короткий огляд (реферат): | Духовна цінність та практична значимість освіти визначається здатністю людини, держави і суспільства робити себе і світ кращими. В першу чергу мова йде про формування, розвиток і подальшу реалізацію ресурсного потенціалу. Цей ресурс стосується процесів пов’язаних зі світом, зокрема можливостей реалізації механічного, фізичного, енергетичного, інформаційного, фінансово – економічного, виховного, професійного, інтелектуального та духовного потенціалу суб’єкта буття. Освіта є тим головним і невмирущим джерелом енергії, яке навіть соціально пасивним, аморфним та деструктивним соціальним спільнотам здатне закласти позитивний заряд сподівань на краще. Крайній скепсис та песимізм є справою лише людей з хворобливо обмеженим світоглядом. Формування креативно орієнтованих систем освіти має реалізуватись шляхом застосування як у навчальному процесі так і в науково – дослідницький діяльності “дискурс” – аналізів та запровадження методів “кейс – стаді”, проведенням мозкових атак, синектичних сесій і групових дискусій, використанням методів контент – аналізу, “фокус груп”, ділових, рольових, організаційно – діяльнісних ігор, історичних екскурсів, порівнянь, розробки сценаріїв, пізнавальних мап, проектів, схем чи прогнозів. Це дозволяє не тільки підвищити зацікавленість та інтерес слухачів на протязі занять, але й надати практичним діям слухачів вагомої кінцевої результативності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/2091 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Світоглядні механізми управління якістю освіти.doc | електронне видання | 126 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.