Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/2090
Назва: Пізнавальні засоби управління процесами перетворень
Інші назви: Cognitive facilities of governance of transformations processes
Автори: Решетніченко, А. В.
Ключові слова: усвідомлювані засоби пізнання
усвідомлювані засоби перетворень
позасвідомі засоби пізнання
позасвідомі засоби перетворень
кореляційні механізми управління
realized facilities of transformations
realized facilities of cognition
subconscious facilities of cognition
subconscious facilities of transformations
cross-correlation mechanisms of management
Дата публікації: 4-кві-2017
Видавництво: Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, Дніпропетровський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Центр соціально-політичних досліджень
Бібліографічний опис: 1 Решетніченко А., Шевченко С. Управління процесами розвитку пізнавальної діяльності як умова забезпечення якості вищої освіти//Вища школа, № 10. – 2009. – С.34 – 43. 2 Геринг З., Зимбард О. Ф. Психология и жизнь. СПб.:Питер, 2004. – 955с. Українська психологічна термінологія:словник – довідник. За ред.. М. – Л.А.Чепи. – К., 2010. – 302с. 3 Гончаренко Семен. Український педагогічний словник. – К.:Либідь, 1997. – 374с. Суботін С.О.Подання й обробка знань у системах штучного інтелекту та підтримки прийняття рішень:Навч. Посіб. – Запоріжжя, ЗНТУ, 2008. – 341с. 4 Білуха М.Т.Основи наукових досліджень: Підручник / М.Т.Білуха. – К.: Вища школа, 1997. – 271с. Лудченко А.А.Основы научных исследований:Учебное пособие/А.А.Лудченко, Я.А.Лудченко, Т.А.Примак. – К.:Знання, 2000. – 114с. П’ятницька – Позднякова І.С.Основи наукових досліджень у вищій школі:Навч. Посіб/І.С.П’ятницька – Позднякова. – К.:Центр навчальної літератури, 2003. – 116с. 5 Альтшулер Г.С.Как стать гением:Жизненная стратегия творческой личности/Г.С.Альтшулер, И.М.Верткин. – М. – Минск:Беларусь, 1994. Гадамер Х. – Г. Истина и метод:Основы филос. Герменевтики:Пер. с нем. – М.:Прогресс, 1988. – 704с. Мостепаненко М.В.Философия и методы научного познания. – Л.:Лениздат, 1972. – 263с. Парахонский Б.А. Метод и стиль творческого мышления//Логико – гносеологические исследования категориальной структуры мышления. – К.:Наук. Думка, 1980. – С.47 – 65. Решетніченко А.В. Методи творчого пошуку. – Д.:ДРІДУ НАДУ, 2005. – 144с. 6 Волович В.И.Надежность информации в социологическом исследовании//Проблемы методологии и методики/В.И.Волович. – К.:Наук думка, 1974. – С.30 – 66. Заботин П.С. Преодоление заблуждений в научном познании. – М.:Мысль, 1979. – 191 с. Паниотто В.И. Качество социологической информации (Методы оценки и процедуры обеспечения)\ В.И.Паниотто. – К.:Наук. Думка, 1986. – 207 с. Фаренік С.А. Логіка і методологія наукових досліджень. – К.:Вид – во УАДУ, 2000. – 340с. Ядов В.А. Социологическое исследование:методология, программа, методы. – Самара:Изд – во Самарского ун – та, 1995. – 331с. 7 Решетниченко А.В. Парадигма жизнедеятельности и мировоззрение: Методологический аспект. – Д.:ДГУ, 1997. – 176с.
Серія/номер: Грані;2014. - № 4.
Короткий огляд (реферат): На протязі двох тисячоліть людство спиралось на часткові і порізнені числові, звукові, кольорові та словесні засоби пізнання. Властива історії суспільства абсолютизація часткових і порізнених засобів призвела до уособлень і контрпродуктивного розвитку математичних, природничих, технічних і гуманітарних напрямків пізнання. Це не тільки віддаляло від пізнання істини, а й позбавляло суспільства можливості спиратись на точні, надійні, достовірні знання як основу ефективної системи управління. Мета нашого дослідження полягає у створенні якісно нової системи пізнання, яка поєднує та розкриває зв’язки між порізненими раніше числами, звуками, словами і кольорами як головними умовами прогресивного розвитку людства. Практична реалізація поставленої мети обумовила необхідність розв’язання фундаментальних завдань пов’язаних з розкриттям організації буття, структури засобів пізнання та механізмів їх практичної організації. Представлені у дослідженні результати дозволили змоделювати організаацію вищих, середніх і нижчих засобів пізнання, які розкривають механізми функціонування та розвитку неорганічного, органічного і духовного буття. В цілому контамінаційна модель пізнання включає 12 модулів, з яких перші шість розкривають структуру засобів пізнання, а інші шість – систему засобів перетворень. Таким чином кожен з рівнів організації буття розкривається за допомогою чотирьох модулів, два з яких розкривають структуру усвідомлюваних і позасвідомих засобів пізнання, а наступні два - структуру усвідомлюваних та позасвідомих засобів перетворень. Наприклад, кожний з рівнів організації як усвідомлюваних, так і позасвідомих засобів пізнання включає корелятивно залежні числові, звукові, кольорові та понятійні засоби. Що ж стосується системи усвідомлюваних та позасвідомих засобів перетворень, то їх основу складають висхідні та низхідні форми організації руху матерії, енергії, інформації та організації елементів буття. Покладена в основу дослідження мультимодальна логіка дозволила розкрити діалектичну природу механізмів біфуркацій, синтезування, фреймування і кластеризації як головну умову формування принципово нової системи управління процесами розвитку людини, держави і суспільства на шляху освоєння космічного простору.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/2090
Розташовується у зібраннях:Кафедра журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Grani_2014_4_4.pdfелектронне видання572,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.