Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1774
Назва: Особливості впливу самооцінки та образу «Я» політика на вибір стратегії самопрезентації
Інші назви: The features of influence of self-appraisal and self-image of politician for choice self-presentation strategy
Автори: Шумейко, О. М.
Ключові слова: самопрезентація
образ «Я»
фізичне Я
психологічне Я
соціальне Я
сексуальне Я
сімейне Я
Я, що долає конфлікти
самооцінка
управління враженням
імідж
публічна поведінка
«самоконструююча» стратегія
«догоджальна» стратегія
self-presentation
self-concept
physical self-concept
psychological self-concept
social self-concept
sexual self-concept
family self-concept
resolving conflicts self-concept
self-esteem
impression management
image
public behaviour
self-check strategy
caterpillar strategy
Дата публікації: 15-лис-2016
Видавництво: Університет митної справи та фінансів
Бібліографічний опис: . Амяга, Н. В. Самораскрытие и самопредъявление личности в общении / Н. В. Амяга // Личность. Общение. Групповые процессы. − М., 1991. − С. 37-74. 2. Ольшанский, Д. Политический PR / Д. Ольшанский. – СПб. : Питер, 2003. – 544 с. 3. Психология самосознания : хрестоматия / под. ред. Д. Я. Райгородского. – Самара : Издательский Дом «БАХРАХ – М», 2003. – 672 с. 4. Arkin, R. M. Shyness and self-presentation / R. M. Arkin., E. A. Lake, A. H. Baumgardner // Shyness: Perspectives on research and treatment / Ed. by Jones W. H. et al. – N.Y., 1985. – P. 189–203. 5. Christie, R. Studies in Machiavellianism / R. Christie, F.L Geis. – N.Y., 1970. – 415 p. 6. Stone, W. The Psychology of Politics / W. Stone. − N.Y. : The Free Press, 1974. – 217 p. 7. Self-other Orientations and Political Behaviour / R. Ziller, W. Stone, R. Jackson, N. Terbovic // A Psychological Examination of Political Leaders / Ed. by M. Hermann, T. Milburn. − N.Y. : Free Press, 1977. − P. 176–204.
Серія/номер: Філософія.Культура.Життя;2016 / 43
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано основні закономірності впливу образу «Я» та самооцінки сучасного політика на процес вибору ним конкретної стратегії самопрезентації: «догоджальної» чи «самоконструюючої». Наскільки вдало (без допомоги команди іміджмейкерів) політик здатен самостійно «презентувати» себе перед аудиторією? Які саме сторони образу «Я» сучасного політика висвітлюються, а які приховуються, як на цей процес впливає його самооцінка? У чому полягає взаємозв’язок між механізмами самопрезентації та «Я-концепцією» політика в цілому? На всі ці проблемні для політичних психологів питання й покликана дати відповідь ця стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1774
Розташовується у зібраннях:2016/43

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 Шумейко.docxелектронне видання52,67 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.