Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/1774
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorШумейко, О. М.-
dc.date.accessioned2016-12-15T11:10:03Z-
dc.date.available2016-12-15T11:10:03Z-
dc.date.issued2016-11-15-
dc.identifier.citation. Амяга, Н. В. Самораскрытие и самопредъявление личности в общении / Н. В. Амяга // Личность. Общение. Групповые процессы. − М., 1991. − С. 37-74. 2. Ольшанский, Д. Политический PR / Д. Ольшанский. – СПб. : Питер, 2003. – 544 с. 3. Психология самосознания : хрестоматия / под. ред. Д. Я. Райгородского. – Самара : Издательский Дом «БАХРАХ – М», 2003. – 672 с. 4. Arkin, R. M. Shyness and self-presentation / R. M. Arkin., E. A. Lake, A. H. Baumgardner // Shyness: Perspectives on research and treatment / Ed. by Jones W. H. et al. – N.Y., 1985. – P. 189–203. 5. Christie, R. Studies in Machiavellianism / R. Christie, F.L Geis. – N.Y., 1970. – 415 p. 6. Stone, W. The Psychology of Politics / W. Stone. − N.Y. : The Free Press, 1974. – 217 p. 7. Self-other Orientations and Political Behaviour / R. Ziller, W. Stone, R. Jackson, N. Terbovic // A Psychological Examination of Political Leaders / Ed. by M. Hermann, T. Milburn. − N.Y. : Free Press, 1977. − P. 176–204.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1774-
dc.description.abstractПроаналізовано основні закономірності впливу образу «Я» та самооцінки сучасного політика на процес вибору ним конкретної стратегії самопрезентації: «догоджальної» чи «самоконструюючої». Наскільки вдало (без допомоги команди іміджмейкерів) політик здатен самостійно «презентувати» себе перед аудиторією? Які саме сторони образу «Я» сучасного політика висвітлюються, а які приховуються, як на цей процес впливає його самооцінка? У чому полягає взаємозв’язок між механізмами самопрезентації та «Я-концепцією» політика в цілому? На всі ці проблемні для політичних психологів питання й покликана дати відповідь ця статтяuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет митної справи та фінансівuk_UA
dc.relation.ispartofseriesФілософія.Культура.Життя;2016 / 43-
dc.subjectсамопрезентаціяuk_UA
dc.subjectобраз «Я»uk_UA
dc.subjectфізичне Яuk_UA
dc.subjectпсихологічне Яuk_UA
dc.subjectсоціальне Яuk_UA
dc.subjectсексуальне Яuk_UA
dc.subjectсімейне Яuk_UA
dc.subjectЯ, що долає конфліктиuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectуправління враженнямuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпублічна поведінкаuk_UA
dc.subject«самоконструююча» стратегіяuk_UA
dc.subject«догоджальна» стратегіяuk_UA
dc.subjectself-presentationuk_UA
dc.subjectself-conceptuk_UA
dc.subjectphysical self-conceptuk_UA
dc.subjectpsychological self-conceptuk_UA
dc.subjectsocial self-conceptuk_UA
dc.subjectsexual self-conceptuk_UA
dc.subjectfamily self-conceptuk_UA
dc.subjectresolving conflicts self-conceptuk_UA
dc.subjectself-esteemuk_UA
dc.subjectimpression managementuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectpublic behaviouruk_UA
dc.subjectself-check strategyuk_UA
dc.subjectcaterpillar strategyuk_UA
dc.titleОсобливості впливу самооцінки та образу «Я» політика на вибір стратегії самопрезентаціїuk_UA
dc.title.alternativeThe features of influence of self-appraisal and self-image of politician for choice self-presentation strategyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:2016/43

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2 Шумейко.docxелектронне видання52,67 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.