Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1735
Назва: Маркетинг як філософія бізнесу в Україні
Інші назви: Marketing as business philosophy
Автори: Лилик, І.В.
Ключові слова: маркетинг
маркетинг як філософія бізнесу
маркетингові технології
психотемпоральний маркетинг
матеріальний маркетинг
холістичний маркетинг
соціальний маркетинг
соціальне партнерство бізнесу
marketing
marketing as business philosophy
marketing technologies
psycho-temporal marketing
material marketing
holistic marketing
social marketing
social partnership in business
Дата публікації: 6-гру-2016
Видавництво: Дніпропетровська державна фінансова академія
Бібліографічний опис: 1. Питер Ф. Драккер. Управление, направленное на результат / Пер. с англ. Под. ред. В.И.Евсевича. – М.: Технологическая школа бизнеса, 1991. – 191 с. 2. Фокс К.Ф., Скоробагатих І., Сагінова О. Еволюція радянської маркетингової дум- ки // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 5. – С.39-42, 72; Фокс К.Ф., Скоробага- тых И.И., Сагинова О.В. Эволюция маркетинга в СССР 1961-1991 годов: от «Марк- сизма» к «Маркетингу» // Сборник научных трудов Российской экономической ака- демии им. Плеханова. – М.: Российская экономическая академия им. Плеханова, 2004. – 17 с.; Решетнікова І.Л. Розвиток маркетингу в Україні // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 5. – С. 36-38. 3. Клэнси К., Криг П. Антиинтуитивный маркетинг / Пер. с анг. С. Жильцов. – СПб.: Питер, 2006. – 432с. 4. Лылык И.В., Сайчук И.И. Темпоральный маркетинг: концептуальные основы // Мар- кетинг: теорія і практика: Зб. наук. праць Східноукраїнського національного універ- ситету ім. Володимира Даля. – Луганськ, 2007. – С. 125-132. 5. Голубева Е. Тайминг и композиция в рекламе: Материалы рабочего семинара. – К.: Украинская ассоциация маркетинга, 2007. – 24 с. 6. Эриксен Т.Х. Тирания момента. Время в эпоху информации / Пер. с норв. – М.: «Весь Мир», 2003. – 208 с. 7. Качура Ю. Латеральне мислення для менеджера: час нагострити клинок // Маркетинг в Україні. – 2007. – №3. – С. 52-54. 8. Дон Шульц. Туман креативности // Отдел маркетинга. – 2007. – № 10. – С. 45-49. 9. Котлер Ф., Келлер К. Маркетинговий менеджмент / Підручник. Кер. авт. коллективу А.Павленко. – К.: Вид. Хімджест, 2008. – 686 с. 10. Хаммер М., Чампи Дж. Реинжениринг корпорации: Манифест революции в бизнесе / Пер. с англ. – СПб.: Изд-во С.-Петерб. ун-та, 1997. – 332 с. 11. Офіційний сайт компанії. GfK Group -2003.-Режим доступу GfK / www.gfk.com – Заголовок з екрану. 12. Heeg R. The search for talent. Polish Association of Public Opinion and Marketing Research // Research world. – 2005. – № 5.- P. 26-27; Vangelder P., Bretschneider R. Looking at Central and Eastern Europe // Research World. – 2001. – №1. – P.20-21. 13. Юбилейный прогноз. Пресс-релиз компании Touchpoll, 23 августа 2007 г. – Режим доступу http://www.toucpoll.com.ua – Заголовок з екрану. 14. Спільнота Споживачів та Громадські Об’єднання. – 2007. – Режим доступу http://www.undp.org/cscn. – Заголовок з екрану. 15. Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності Закон України // Відомості Верховної Ради України. – 2004. – № 9. – Режим доступу http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/laws/main.cgi?nreg=1160-15. – Заголовок з екрану. 16. Наумова Н.Ф. Рецидивирующая модернизация в России: беда, вина, ресурс челове- чества. – М.: Эдиториал УРСС, 1999. – 332 с.
Серія/номер: Вісник ДДФА: Економіка;2008/1
Короткий огляд (реферат): Розглядається еволюція концепцій маркетингу в залежності від змін в економічному розвиткові та суспільному житті як у світі, так і в Україні
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1735
Розташовується у зібраннях:2008/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 Luluk.pdfелектронне видання452,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.