Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://biblio.umsf.dp.ua/jspui/handle/123456789/1735
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛилик, І.В.-
dc.date.accessioned2016-12-06T12:21:44Z-
dc.date.available2016-12-06T12:21:44Z-
dc.date.issued2016-12-06-
dc.identifier.citation1. Питер Ф. Драккер. Управление, направленное на результат / Пер. с англ. Под. ред. В.И.Евсевича. – М.: Технологическая школа бизнеса, 1991. – 191 с. 2. Фокс К.Ф., Скоробагатих І., Сагінова О. Еволюція радянської маркетингової дум- ки // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 5. – С.39-42, 72; Фокс К.Ф., Скоробага- тых И.И., Сагинова О.В. Эволюция маркетинга в СССР 1961-1991 годов: от «Марк- сизма» к «Маркетингу» // Сборник научных трудов Российской экономической ака- демии им. Плеханова. – М.: Российская экономическая академия им. Плеханова, 2004. – 17 с.; Решетнікова І.Л. Розвиток маркетингу в Україні // Маркетинг в Україні. – 2006. – № 5. – С. 36-38. 3. Клэнси К., Криг П. Антиинтуитивный маркетинг / Пер. с анг. С. Жильцов. – СПб.: Питер, 2006. – 432с. 4. Лылык И.В., Сайчук И.И. Темпоральный маркетинг: концептуальные основы // Мар- кетинг: теорія і практика: Зб. наук. праць Східноукраїнського національного універ- ситету ім. Володимира Даля. – Луганськ, 2007. – С. 125-132. 5. Голубева Е. Тайминг и композиция в рекламе: Материалы рабочего семинара. – К.: Украинская ассоциация маркетинга, 2007. – 24 с. 6. Эриксен Т.Х. Тирания момента. Время в эпоху информации / Пер. с норв. – М.: «Весь Мир», 2003. – 208 с. 7. Качура Ю. Латеральне мислення для менеджера: час нагострити клинок // Маркетинг в Україні. – 2007. – №3. – С. 52-54. 8. Дон Шульц. Туман креативности // Отдел маркетинга. – 2007. – № 10. – С. 45-49. 9. Котлер Ф., Келлер К. Маркетинговий менеджмент / Підручник. Кер. авт. коллективу А.Павленко. – К.: Вид. Хімджест, 2008. – 686 с. 10. Хаммер М., Чампи Дж. Реинжениринг корпорации: Манифест революции в бизнесе / Пер. с англ. – СПб.: Изд-во С.-Петерб. ун-та, 1997. – 332 с. 11. Офіційний сайт компанії. GfK Group -2003.-Режим доступу GfK / www.gfk.com – Заголовок з екрану. 12. Heeg R. The search for talent. Polish Association of Public Opinion and Marketing Research // Research world. – 2005. – № 5.- P. 26-27; Vangelder P., Bretschneider R. Looking at Central and Eastern Europe // Research World. – 2001. – №1. – P.20-21. 13. Юбилейный прогноз. Пресс-релиз компании Touchpoll, 23 августа 2007 г. – Режим доступу http://www.toucpoll.com.ua – Заголовок з екрану. 14. Спільнота Споживачів та Громадські Об’єднання. – 2007. – Режим доступу http://www.undp.org/cscn. – Заголовок з екрану. 15. Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності Закон України // Відомості Верховної Ради України. – 2004. – № 9. – Режим доступу http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/laws/main.cgi?nreg=1160-15. – Заголовок з екрану. 16. Наумова Н.Ф. Рецидивирующая модернизация в России: беда, вина, ресурс челове- чества. – М.: Эдиториал УРСС, 1999. – 332 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1735-
dc.description.abstractРозглядається еволюція концепцій маркетингу в залежності від змін в економічному розвиткові та суспільному житті як у світі, так і в Україніuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпропетровська державна фінансова академіяuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ДДФА: Економіка;2008/1-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг як філософія бізнесуuk_UA
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UA
dc.subjectпсихотемпоральний маркетингuk_UA
dc.subjectматеріальний маркетингuk_UA
dc.subjectхолістичний маркетингuk_UA
dc.subjectсоціальний маркетингuk_UA
dc.subjectсоціальне партнерство бізнесуuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing as business philosophyuk_UA
dc.subjectmarketing technologiesuk_UA
dc.subjectpsycho-temporal marketinguk_UA
dc.subjectmaterial marketinguk_UA
dc.subjectholistic marketinguk_UA
dc.subjectsocial marketinguk_UA
dc.subjectsocial partnership in businessuk_UA
dc.titleМаркетинг як філософія бізнесу в Україніuk_UA
dc.title.alternativeMarketing as business philosophyuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:2008/1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1 Luluk.pdfелектронне видання452,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.