Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Говоруха, В. Б. | |
dc.contributor.author | Лебідь, О. Ю. | |
dc.contributor.author | Роговенко, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2016-06-21T08:24:36Z | |
dc.date.available | 2016-06-21T08:24:36Z | |
dc.date.issued | 2016-06-22 | |
dc.identifier.citation | 1. Мясников Т. С. Система дистанционного обучения Moodle / Т. С. Мясников, С. А. Мясников. – Харьков, 2008. – 232 с. 2. Трайнев В. А. Повышение качества образования и Болонский процесс / Трай-нев В. А. – М. : Дашков и Ко, 2007. – 392 с. 3. Турчина В. А. Метод оцінювання якості інтерфейсу користувача систем дистан-ційного навчання / В. А. Турчина, О. Ю. Лебідь, Є. В. Козаченко // Питання прикладної ма-тематики і математичного моделювання : зб. наук. пр. – Д. : Вид-во Дніпропетр. нац. ун-ту, 2010. – С. 292–311. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/893 | |
dc.description.abstract | Визначено перелік елементів системи управління та підтримки навчання за допомогою e-learning платформи Moodle у навчальному процесі, запропоновано основні положення щодо її впровадження та використання. Досліджено основні аспекти під час оцінки інтерфейсу системи та ефективного сприйняття інформації користувачем. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Академія митної служби України | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Технічні науки;2011/2 | |
dc.subject | cистеми управління навчанням | uk_UA |
dc.subject | платформа Moodle | uk_UA |
dc.subject | e-learning | uk_UA |
dc.subject | інтерфейс системи | uk_UA |
dc.subject | сприйняття інформації користувачем | uk_UA |
dc.subject | алгоритми комп’ютерного моделювання | uk_UA |
dc.subject | learning management system | uk_UA |
dc.subject | Moodle platform | uk_UA |
dc.subject | system interface | uk_UA |
dc.subject | user perception of information | uk_UA |
dc.subject | computer modeling algorithms | uk_UA |
dc.title | Деякі питання впровадження e-learnіng платформ у навчальному процесі | uk_UA |
dc.title.alternative | Some aspects of the implementing e-learning platforms to the educational process | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |