dc.contributor.author |
Говоруха, В. Б. |
|
dc.contributor.author |
Лебідь, О. Ю. |
|
dc.contributor.author |
Роговенко, В. В. |
|
dc.date.accessioned |
2016-06-21T08:24:36Z |
|
dc.date.available |
2016-06-21T08:24:36Z |
|
dc.date.issued |
2016-06-22 |
|
dc.identifier.citation |
1. Мясников Т. С. Система дистанционного обучения Moodle / Т. С. Мясников, С. А. Мясников. – Харьков, 2008. – 232 с. 2. Трайнев В. А. Повышение качества образования и Болонский процесс / Трай-нев В. А. – М. : Дашков и Ко, 2007. – 392 с. 3. Турчина В. А. Метод оцінювання якості інтерфейсу користувача систем дистан-ційного навчання / В. А. Турчина, О. Ю. Лебідь, Є. В. Козаченко // Питання прикладної ма-тематики і математичного моделювання : зб. наук. пр. – Д. : Вид-во Дніпропетр. нац. ун-ту, 2010. – С. 292–311. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/893 |
|
dc.description.abstract |
Визначено перелік елементів системи управління та підтримки навчання за допомогою e-learning платформи Moodle у навчальному процесі, запропоновано основні положення щодо її впровадження та використання. Досліджено основні аспекти під час оцінки інтерфейсу системи та ефективного сприйняття інформації користувачем. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Академія митної служби України |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Технічні науки;2011/2 |
|
dc.subject |
cистеми управління навчанням |
uk_UA |
dc.subject |
платформа Moodle |
uk_UA |
dc.subject |
e-learning |
uk_UA |
dc.subject |
інтерфейс системи |
uk_UA |
dc.subject |
сприйняття інформації користувачем |
uk_UA |
dc.subject |
алгоритми комп’ютерного моделювання |
uk_UA |
dc.subject |
learning management system |
uk_UA |
dc.subject |
Moodle platform |
uk_UA |
dc.subject |
system interface |
uk_UA |
dc.subject |
user perception of information |
uk_UA |
dc.subject |
computer modeling algorithms |
uk_UA |
dc.title |
Деякі питання впровадження e-learnіng платформ у навчальному процесі |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Some aspects of the implementing e-learning platforms to the educational process |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |