Репозитарiй DSpace

Інституційні детермінанти розвитку електронної комерції у світі та в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Щитов, Д. М.
dc.contributor.author Жадько, К. С.
dc.contributor.author Мормуль, М. Ф.
dc.date.accessioned 2025-10-22T08:28:10Z
dc.date.available 2025-10-22T08:28:10Z
dc.date.issued 2025-10-22
dc.identifier.citation Щитов Д. М., Мормуль М. Ф., Жадько К. С. Інституційні детермінанти розвитку електронної комерції у світі та в Україні. Центральноукраїнський науковий вісник. 2024. Вип. 11(44). С. 335-349. uk_UA
dc.identifier.uri http://biblio.umsf.dp.ua/xmlui/handle/123456789/8249
dc.description.abstract У статті досліджується вплив інституційних факторів на розвиток електронної комерції у світі та в Україні. Аналізуються ключові аспекти, такі як демографічна ситуація, рівень освіти, безпека електронних угод, економічний розвиток, конкурентне середовище, міжнародний контекст, природні явища (катастрофи, природно-кліматичні умови та непередбачені природні події). Розглядаються виклики, пов’язані з недосконалою законодавчою базою, що відповідає темпам зростання електронної комерції, а також проблеми захисту інтелектуальної власності та фінансові аспекти угод в онлайн-середовищі. Особлива увага приділяється впливу пандемії коронавірусу COVID-19 на прискорення цифровізації та використанню штучного інтелекту і дронів у покращенні електронної торгівлі. Зазначено, що Китай виступає лідером на ринку електронної комерції, за ним йдуть США на другому місці та Європа на третьому. За обсягами онлайн-ринку перевагу мають США, Китай та Великобританія. Виділено провідні інтернет-магазини, такі як Amazon, Alibaba, Aliexpress і Taobao. Складено таблицю факторів впливу на е-комерцію із 10 груп. Проаналізовано основні показники розвитку електронної торгівлі в розвинених країнах світу та в Україні, а також передбачено основні тенденції росту цієї сфери торгівлі в найближчі роки. Особливу увагу приділено поширенню мобільної комерції, як важливого тренду в цій галузі. Дослідження включає також огляд перспектив розвитку електронної комерції в Україні та обгрунтування необхідності реформування законодавства та підтримки інфраструктурних проєктів для сприяння цьому процесу. Розроблено пропозиції для подолання перешкод на шляху розвитку вітчизняної е-комерції. Вказано напрямки подальших досліджень в сфері електронної комерції. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject е-комерція uk_UA
dc.subject цифровізація uk_UA
dc.subject інтернет-магазини uk_UA
dc.subject тренд uk_UA
dc.subject дрони uk_UA
dc.subject штучний інтелект uk_UA
dc.subject електронна платформа uk_UA
dc.title Інституційні детермінанти розвитку електронної комерції у світі та в Україні uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу