DSpace Repository

Використання бренду роботодавця для трансляції учасникам ринку праці управлінських підходів до мотивації персоналу підприємства

Show simple item record

dc.contributor.author Мусієнко, Р. В.
dc.date.accessioned 2025-08-29T07:11:06Z
dc.date.available 2025-08-29T07:11:06Z
dc.date.issued 2025-08-29
dc.identifier.citation Мусієнко Р. В. Використання бренду роботодавця для трансляції учасникам ринку праці управлінських підходів до мотивації персоналу підприємства. Науковий погляд: економіка та управління. 2025. №2(90). С. 120-125. uk_UA
dc.identifier.issn 2706-9079
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/8205
dc.description.abstract Встановлено необхідність формування у працівників підприємств усвідомлення того, у яких випадках та яким чином вони можуть отримати додаткові привілеї за свої заслуги та професійні досягнення. Методи дослідження: монографічний метод, аналіз фахової літератури, синтез наукових ідей і підходів, узагальнення та графічний метод демонстрації отриманих результатів. Метою дослідження було вивчення можливостей та обґрунтування доцільності використання бреду роботодавця для трансляції учасникам ринку праці підходів до мотивації персоналу підприємства у процесі управління ним. Встановлено, що політика управління мотивацією персоналу може транслюватись широкому загалу та колу зацікавлених осіб через бренд роботодавця. Практичне використання результатів дослідження можливе під час просування українськими підприємствами власних брендів роботодавців на ринку праці. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject управління персоналом uk_UA
dc.subject HR-менеджмент uk_UA
dc.subject мотиваційні чинники uk_UA
dc.subject управління мотивацією uk_UA
dc.subject бренд роботодавця uk_UA
dc.subject працівники uk_UA
dc.subject ринок праці uk_UA
dc.subject учасники ринку праці uk_UA
dc.title Використання бренду роботодавця для трансляції учасникам ринку праці управлінських підходів до мотивації персоналу підприємства uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2025/2(90)
    Правонаступник наукового журналу “Вісник Академії митної служби України. Серія: “Економіка”

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account