Репозитарiй DSpace

Управління цифровим маркетингом комерційної організації

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Перепелиця, А. І.
dc.date.accessioned 2025-07-24T08:04:13Z
dc.date.available 2025-07-24T08:04:13Z
dc.date.issued 2025-07-24
dc.identifier.citation Перепелиця А. І. Управління цифровим маркетингом комерційної організації : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7932
dc.description.abstract Метою роботи є оцінка поточної системи управління цифровим маркетингом ПрАТ «МХП», виявлення її сильних і слабких сторін, а також формування стратегічних напрямів удосконалення управлінських рішень у цій сфері. Для досягнення поставленої мети були сформульовані наступні завдання: виявити галузеву специфіку управління цифровими каналами в агропромисловому секторі України; надати загальну характеристику діяльності ПрАТ «МХП»; проаналізувати існуючу систему управління цифровим маркетингом компанії; оцінити рівень інтеграції цифрових інструментів у маркетингову практику; визначити ключові проблеми та бар’єри цифрового зростання MHP; сформулювати стратегічну модель управління цифровою трансформацією маркетингу компанії. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject цифровий маркетинг uk_UA
dc.subject управлінські рішення uk_UA
dc.subject агропромисловий сектор uk_UA
dc.title Управління цифровим маркетингом комерційної організації uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу