dc.contributor.author |
Перепелиця, А. І. |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-24T08:04:13Z |
|
dc.date.available |
2025-07-24T08:04:13Z |
|
dc.date.issued |
2025-07-24 |
|
dc.identifier.citation |
Перепелиця А. І. Управління цифровим маркетингом комерційної організації : кваліфікаційна робота бакалавра : 073 «Менеджмент» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2025. 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7932 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботи є оцінка поточної системи управління цифровим
маркетингом ПрАТ «МХП», виявлення її сильних і слабких сторін, а також
формування стратегічних напрямів удосконалення управлінських рішень у
цій сфері. Для досягнення поставленої мети були сформульовані наступні
завдання: виявити галузеву специфіку управління цифровими каналами в
агропромисловому секторі України; надати загальну характеристику
діяльності ПрАТ «МХП»; проаналізувати існуючу систему управління
цифровим маркетингом компанії; оцінити рівень інтеграції цифрових
інструментів у маркетингову практику; визначити ключові проблеми та
бар’єри цифрового зростання MHP; сформулювати стратегічну модель
управління цифровою трансформацією маркетингу компанії. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
цифровий маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
управлінські рішення |
uk_UA |
dc.subject |
агропромисловий сектор |
uk_UA |
dc.title |
Управління цифровим маркетингом комерційної організації |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |