Репозитарiй DSpace

Взаємозв’язок самооцінки, тривожності та копінг-стратегій у підлітковому віці

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Марченко, А. А.
dc.date.accessioned 2025-07-22T06:50:44Z
dc.date.available 2025-07-22T06:50:44Z
dc.date.issued 2025-07-22
dc.identifier.citation Марченко А. А. Взаємозв’язок самооцінки, тривожності та копінг-стратегій у підлітковому віці uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7886
dc.description.abstract У роботі досліджується проблема емоційної регуляції та поведінкових реакцій у підлітковому віці через призму взаємозв’язку самооцінки, тривожності та копінг-стратегій. Проведено кореляційний аналіз між рівнями самооцінки, тривожності (реактивної та особистісної) та переважаючими стратегіями подолання стресу, що дозволяє глибше зрозуміти механізми адаптації підлітків до психологічних труднощів. Теоретична частина дослідження включає огляд сучасних підходів до розуміння самооцінки, тривожності та копінг-поведінки, а також їх ролі у формуванні емоційного благополуччя. У практичному блоці застосовано психодіагностичні методики, здійснено кількісний і якісний аналіз результатів. Виявлено, що адекватна самооцінка сприяє вибору конструктивних копінг-стратегій, тоді як підвищена тривожність асоціюється з уникальними формами поведінки. Додатково досліджено роль рівня домагань як модератора досліджуваних зв’язків. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject самооцінка uk_UA
dc.subject тривожність uk_UA
dc.subject копінг-стратегії uk_UA
dc.subject підлітки uk_UA
dc.subject емоційне благополуччя uk_UA
dc.subject рівень домагань uk_UA
dc.title Взаємозв’язок самооцінки, тривожності та копінг-стратегій у підлітковому віці uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу