dc.description.abstract |
У роботі досліджується проблема емоційної регуляції та поведінкових реакцій у підлітковому віці через призму взаємозв’язку самооцінки, тривожності та копінг-стратегій. Проведено кореляційний аналіз між рівнями самооцінки, тривожності (реактивної та особистісної) та переважаючими стратегіями подолання стресу, що дозволяє глибше зрозуміти механізми адаптації підлітків до психологічних труднощів. Теоретична частина дослідження включає огляд сучасних підходів до розуміння самооцінки, тривожності та копінг-поведінки, а також їх ролі у формуванні емоційного благополуччя. У практичному блоці застосовано психодіагностичні методики, здійснено кількісний і якісний аналіз результатів. Виявлено, що адекватна самооцінка сприяє вибору конструктивних копінг-стратегій, тоді як підвищена тривожність асоціюється з уникальними формами поведінки. Додатково досліджено роль рівня домагань як модератора досліджуваних зв’язків. |
uk_UA |