Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Огліх, В. В. | |
dc.contributor.author | Шаповалов, О. В. | |
dc.contributor.author | Разгонов, С. А. | |
dc.contributor.author | Леснікова, І. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2025-07-17T07:15:51Z | |
dc.date.available | 2025-07-17T07:15:51Z | |
dc.date.issued | 2025-07-17 | |
dc.identifier.citation | Огліх В. В., Шаповалов О. В., Разгонов С. А., Леснікова І. Ю. Управління транспортними системами інтермодальних та мультимодальних перевезень. Системи та технології. № 1 (69). 2025. С. 145-153. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2521-6643 | |
dc.identifier.uri | http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7858 | |
dc.description.abstract | Транспортна система економіки в умовах глобалізації важливий компонент інноваційно-технологічний розвиток країни та світу. В єдине ціле транспортна система безпеково, економічно, технологічно та екологічно поєднує різні функціональні складники. Це свідчить про багатоаспектність проблем транспортних систем. Проаналізовано вплив військової агресії Росії, виклики для вантажних та пасажирських перевезень в умовах війни для логістичних процесах українських підприємств. Розглянуто стратегії які можуть зменшити вплив воєнного конфлікту, забезпечити неперервність постачання. На перехід суспільства на нову техніко-економічну парадигму на тлі значної ролі транспорту впливає категорія часу. Проривні технологічні рішення у напрямку інтермодальності, високошвидкісні види транспорту, Maglev, високошвидкісні магістралі сприятимуть становленню нової інтегрованої транспортної системи світу. Тому економіка високих швидкостей стає прерогативою модернізації. Кардинальне збільшення внеску транспортних систем може бути досягнуто завдяки збільшенню пропускної здатності транспортних систем, інтермодальності, digital-технологіям, оптимізації, підвищенню швидкості. Процеси інтернаціоналізації транспортних систем відбиваються на формуванні принципово нової організації вантажопотоків. Інтермодальні перевезення забезпечують скорочення часу доставлення. Точне планування, узгоджена робота учасників логістичного ланцюга та мінімізація перевантажень породжують транспортно-логістичні переваги. Запропоновано математичну модель задачі маршрутизації інтермодальних перевезень у дискретному просторі. Задача формування оптимальних маршрутів може бути сформульована, як задача покриття спеціального графа ланцюгами заданої структури. Як критерій пропонується: мінімізація витрат мінімальна кількість транспортних засобів. Крім того, терміни доставлення не можуть перевищувати заданих значень. Наведена модель належить до класу NP-складних задач. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.subject | транспортні системи | uk_UA |
dc.subject | інтермодальні перевезення | uk_UA |
dc.subject | високошвидкісний транспорт | uk_UA |
dc.subject | задача маршрутизації | uk_UA |
dc.title | Управління транспортними системами інтермодальних та мультимодальних перевезень | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |