Репозитарiй DSpace

Розрахунок режимів управління автомобілями для зменшення числа дорожньо-транспортних пригод

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бех, П. В.
dc.contributor.author Кузьменко, A. I.
dc.contributor.author Рубан, О. А.
dc.contributor.author Лашков, O. В.
dc.date.accessioned 2025-07-17T05:51:54Z
dc.date.available 2025-07-17T05:51:54Z
dc.date.issued 2025-07-17
dc.identifier.citation Бех П. В., Кузьменко A. I., Рубан О. А., Лашков O. В. Розрахунок режимів управління автомобілями для зменшення числа дорожньо-транспортних пригод. Системи та технології. № 1 (69). 2025. С. 213-221. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6643
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7851
dc.description.abstract Дослідження факторів, що сприяють виникненню дорожньо-транспортних пригод, показало, що покращення активної безпеки автомобіля та модернізація дорожньої інфраструктури, спрямована на збільшення швидкості та пропускної спроможності, не забезпечує підвищення загальної безпеки системи «водій–автомобіль–дорога». Такі заходи можуть призводити до того, що водій виходить за межі безпечного керування транспортним засобом. Визначено кількісні показники якості керування, що відображають рівень безпеки дорожнього руху. Також представлені значення параметрів керування автомобілем, що відповідають різним типам дорожніх ділянок. Ці показники можуть бути використані водіями як інформаційна підтримка, як елемент взаємодії в системі «водій–автомобіль», а також для моніторингу безпеки дорожнього руху уповноваженими організаціями. Під час аналізу умов виникнення дорожньо-транспортних пригод було встановлено, що заходи з підвищення активної безпеки системи «водій-транспортний засіб» та дорожньої інфраструктури, спрямовані на збільшення швидкості руху та пропускної здатності, не забезпечують зростання загальної активної безпеки системи відеоспостереження. Такі дії можуть дозволити водієві вийти за межі безпечного контролю над автомобілем. У зв’язку з цим було визначено і запропоновано використовувати як зворотний зв’язок, показники безпеки руху, що дають змогу вносити корективи в дії водія для запобігання дорожньо-транспортним пригодам. Ці показники застосовуються не лише самим водієм, але й слугують основою для встановлення безпечних діапазонів значень, перевищення яких під час руху може стати підставою для адміністративного втручання з боку служб нагляду. Існує припущення, що поліпшення дорожніх умов, підвищення швидкісних і гальмівних характеристик, стійкості автомобіля, його керованості та функцій активної безпеки сприяє підвищенню загальної безпеки руху. Однак ці твердження суперечать статистичним даним по дорожньо-транспортним пригодам. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject дорожньо-транспортна пригода uk_UA
dc.subject транспортний потік uk_UA
dc.subject дорожні умови uk_UA
dc.subject активна безпека uk_UA
dc.subject безпечний режим руху uk_UA
dc.title Розрахунок режимів управління автомобілями для зменшення числа дорожньо-транспортних пригод uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

  • 2025/1(69)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Показати скорочений опис матеріалу