DSpace Repository

Про модель функціональної безпеки керованих одноканальних транспортних пристроїв

Show simple item record

dc.contributor.author Разгонов, С. А.
dc.contributor.author Леснікова, І. Ю.
dc.contributor.author Огліх, В. В.
dc.contributor.author Шаповалов, О. В.
dc.date.accessioned 2025-07-16T08:59:18Z
dc.date.available 2025-07-16T08:59:18Z
dc.date.issued 2025-07-16
dc.identifier.citation Разгонов С. А., Леснікова І. Ю., Огліх В. В., Шаповалов О. В. Про модель функціональної безпеки керованих одноканальних транспортних пристроїв. Системи та технології. № 1 (69). 2025. С. 237-244. uk_UA
dc.identifier.issn 2521-6643
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7848
dc.description.abstract У статті розглянуто питання функціональної безпеки одноканальних транспортних пристроїв роботизованих бортових систем. Показано, що технічні пристрої на транспорті, які розробляються в даний час, в більшості своїй охоплені вбудованим контролем. Дослідженням безпеки та надійності одноканальних контрольованих пристроїв не приділено достатньої уваги. Так, у існуючих нормативних документах щодо надійності, комплексний показник надійності (коефіцієнт готовності пристрою) визначається у вигляді відношення середнього напрацювання на відмову до суми середнього напрацювання на відмову та середнього часу відновлення. Значення коефіцієнта готовності, визначене для умов роботи об'єкта, коли середній параметр потоку відмов і середня тривалість відновлення залишаються сталими. Таке трактування передбачає, будь-який відмова пристрою виявляється і потім відразу відновлюється, тобто вбудовані засоби контролю ідеальні. У реальних умовах складно створити засоби контролю, що забезпечують повну гарантію виявлення відмови. Розглянуто підхід, що формалізує прикладні проблеми функціональної безпеки та дає змогу знайти оптимальні рішення прикладних завдань. Технічні пристрої на транспорті, що розробляються в даний час, у більшості своїй охоплені вбудованим контролем. Дослідженням безпеки та надійності одноканальних контрольованих пристроїв не приділено достатньої уваги. Отримано формульні вирази стаціонарних імовірнісних для відновлюються одноканальних пристроїв із вбудованим апаратним контролем. Вони дозволяють враховувати реальні характеристики ефективності та надійності засобів контролю, підвищуючи при цьому достовірність одержуваних результатів аналізу систем. Відомо, що надійність транспортного пристрою ця властивість зберігати працездатність на протязі заданого часу із збереженням заданих експлуатаційних характеристик за відповідних технічних умов експлуатації. Ця властивість безпосередньо пов'язана з економічними експлуатаційними параметрами. В кінцевому підсумку, економічні параметри, в сучасних умовах, відіграють вирішальну роль як у виробництві цього пристрою, так і бізнес-процесах експлуатації. Коротко розглянуте часові показники безпеки та надійності одноканального контрольованого пристрою. Визначене показники тривалості часу між відмовами та окремо між прихованими відмовами, а також часу відновлення та часу простою пристрою. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject модель uk_UA
dc.subject відмова uk_UA
dc.subject автоматичне керування uk_UA
dc.subject роботизовані бортові транспортні системи uk_UA
dc.subject функціональна безпека uk_UA
dc.subject одноканальні контрольовані пристрої uk_UA
dc.title Про модель функціональної безпеки керованих одноканальних транспортних пристроїв uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2025/1(69)
    правонаступник наукового збірника "Вісник Академії митної служби України. Серія: "Технічні науки"

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account