Показати скорочений опис матеріалу
dc.date.accessioned | 2025-05-06T12:41:02Z | |
dc.date.available | 2025-05-06T12:41:02Z | |
dc.date.issued | 2025-05-06 | |
dc.identifier.citation | Звіт про науково-дослідну роботу "Актуальні проблеми філології та педагогіки в парадигмі соціально-гуманітарних наук (Технології медіації в педагогіці та лінгводидактиці)" : препринт / керівник НДР О. О. Павленко. Дніпро, 2022. 50 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7702 | |
dc.description.abstract | На підставі аналізу та узагальнення практики підготовки переговірників було зроблено висновок, що найбільш продуктивною формою підготовки майбутніх перемовників є індивідуальні заняття, робота в малих та надмалих групах, наставництво. Серед найбільш поширених методів формування професійної компетентності зазначимо: метод пояснення, інструктаж, метод пізнавальних ігор, метoд cтвoрення проблемних cитуацій, спеціально організоване професійно орієнтоване навчання тощо. У дослідженні започатковано міждисциплінарні наукові пошуки у галузі цифрової гуманістики та цифрової педагогіки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Університет митної справи та фінансів | uk_UA |
dc.subject | медіація | uk_UA |
dc.subject | переговірник | uk_UA |
dc.subject | професійна компетентність | uk_UA |
dc.subject | фахова компетентність | uk_UA |
dc.subject | перемовний процес | uk_UA |
dc.subject | Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти | uk_UA |
dc.subject | методика навчання іноземних мов | uk_UA |
dc.title | Звіт про науково-дослідну роботу "Актуальні проблеми філології та педагогіки в парадигмі соціально-гуманітарних наук (Технології медіації в педагогіці та лінгводидактиці)" | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |