dc.date.accessioned |
2025-05-06T12:41:02Z |
|
dc.date.available |
2025-05-06T12:41:02Z |
|
dc.date.issued |
2025-05-06 |
|
dc.identifier.citation |
Звіт про науково-дослідну роботу "Актуальні проблеми філології та педагогіки в парадигмі соціально-гуманітарних наук (Технології медіації в педагогіці та лінгводидактиці)" : препринт / керівник НДР О. О. Павленко. Дніпро, 2022. 50 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7702 |
|
dc.description.abstract |
На підставі аналізу та узагальнення практики підготовки переговірників було зроблено висновок, що найбільш продуктивною формою підготовки майбутніх перемовників є індивідуальні заняття, робота в малих та надмалих групах, наставництво. Серед найбільш поширених методів формування професійної компетентності зазначимо: метод пояснення, інструктаж, метод пізнавальних ігор, метoд cтвoрення проблемних cитуацій, спеціально організоване професійно орієнтоване навчання тощо.
У дослідженні започатковано міждисциплінарні наукові пошуки у галузі цифрової гуманістики та цифрової педагогіки. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
медіація |
uk_UA |
dc.subject |
переговірник |
uk_UA |
dc.subject |
професійна компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
фахова компетентність |
uk_UA |
dc.subject |
перемовний процес |
uk_UA |
dc.subject |
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти |
uk_UA |
dc.subject |
методика навчання іноземних мов |
uk_UA |
dc.title |
Звіт про науково-дослідну роботу "Актуальні проблеми філології та педагогіки в парадигмі соціально-гуманітарних наук (Технології медіації в педагогіці та лінгводидактиці)" |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |