Репозитарiй DSpace

Механізм формування маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Каткова, Тетяна Іванівна
dc.date.accessioned 2025-03-24T20:07:15Z
dc.date.available 2025-03-24T20:07:15Z
dc.date.issued 2025-03-24
dc.identifier.citation Каткова Т.І. Організація управління конкурентним розвитком підприємств ресторанного бізнесу : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. Дніпро, 2025. 20 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7640
dc.description.abstract Узагальнено теоретичні підходи щодо формування маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємств, поглиблено існуючий понятійно-категорійний апарат, уточнено поняття «маркетингова стратегія», «маркетингова стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємств». Систематизовано фактори впливу досліджено глибину їх функціонування, з акцентом групування на мікро і макрорівні. Систематизовано та обґрунтовано класифікацію маркетингових стратегій у зовнішньоекономічній діяльності підприємств відповідно за критеріальним підходом до цільових ринків. Удосконалено методичний підхід до оцінювання маркетингових концепцій з орієнтацією на споживача та повного маркетингу. Визначено характеристики критеріїв вибору маркетингових інструментів просування, ціноутворення, логістики та стимулювання. Запропонована модель маркетингового середовища зовнішньоекономічної діяльності підприємств на національному та міжнародному ринках, їх специфічні особливості. Удосконалено механізм формування маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності для різних типів експортоорієнтованих підприємств. Обґрунтовано концептуальні засади автоматизації процесів збору і обробки маркетингової інформації у зовнішньоекономічній діяльності за глобальним, макроекономічним та галузевим. Розроблено перелік показників комплексного моніторингу стратегічного маркетингу зовнішньоекономічної діяльності, та їх вплив на стабільність, збалансованість національної економіки, наблизить управління маркетинговою стратегією до кон’юнктури зарубіжних ринків. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2025;
dc.subject маркетингова стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємств uk_UA
dc.subject фактори впливу uk_UA
dc.subject маркетингові концепції uk_UA
dc.subject модель маркетингового середовища uk_UA
dc.subject механізм формування uk_UA
dc.subject моніторинг uk_UA
dc.title Механізм формування маркетингової стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємств uk_UA
dc.title.alternative Mechanism of forming a marketing strategy for foreign economic activity of enterprises uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу