dc.contributor.author |
Ванжа, М.Ю. |
|
dc.date.accessioned |
2023-06-30T0:25:01Z |
|
dc.date.available |
2023-06-30T0:25:01Z |
|
dc.date.issued |
2023-06-30 |
|
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7604 |
|
dc.description.abstract |
У результаті виконання дипломної роботи було проведено дослідження та розробку модуля "Журнал скарг" для інтернет-магазину. Основною метою було покращення бізнес-процесів та задоволення клієнтів шляхом зручної фіксації скарг, їх аналізу та автоматичного створення задач для вирішення.
Результати дослідження показали, що розробка модуля "Журнал скарг" має значний практичний потенціал. Він дозволяє клієнтам зручно відправляти скарги та спілкуватися з інтернет-магазином, що сприяє збереженню лояльності та задоволенню покупців. Крім того, модуль забезпечує фіксацію та аналіз даних про скарги, що дозволяє виявити проблемні місця в бізнес-процесах та покращити якість обслуговування.
Розроблений модуль "Журнал скарг" є важливим інструментом для покращення бізнес-процесів та задоволення клієнтів інтернет-магазину. Його впровадження сприятиме покращенню комунікації з клієнтами, виявленню проблемних ситуацій та вчасному прийняттю заходів для їх вирішення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
2023; |
|
dc.subject |
ООП |
uk_UA |
dc.subject |
класи |
uk_UA |
dc.subject |
ASP.Net |
uk_UA |
dc.subject |
інтернет-магазин |
uk_UA |
dc.subject |
клієнти |
uk_UA |
dc.subject |
фіксація скарг |
uk_UA |
dc.subject |
аналіз скарг |
uk_UA |
dc.subject |
база даних |
uk_UA |
dc.subject |
покращення якості обслуговування |
uk_UA |
dc.subject |
комунікація з клієнтами |
uk_UA |
dc.subject |
виявлення проблем |
uk_UA |
dc.title |
Створення модуля в системі "Журнал скарг" для фіксування скарг клієнтів, їх аналізу та покращення бізнес-процесів інтернет магазину |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |