DSpace Repository

Розробка 3D моделі ігрового персонажу з використанням графічних редакторів

Show simple item record

dc.contributor.author Петренко, С.О.
dc.date.accessioned 2023-06-30T12:07:34Z
dc.date.available 2023-06-30T12:07:34Z
dc.date.issued 2023-06-30
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7596
dc.description.abstract Метою роботи є розробка 3D моделі ігрового персонажа козака з використанням сучасних технологій та графічних редакторів. Об’єктом дослідження є сучасні технології розробки 3D моделей. Предметом дослідження виступає розробка 3D моделі ігрового персонажа козака. У кваліфікаційній роботі проаналізовано етапи розробки 3D моделей персонажів в індустрії ігор, проведено дослідження доцільності задуманої ідеї та способів її реалізації. Проаналізовано розробку моделей-аналогів та систематизовано знання, отримані з досвіду відомих 3D митців. Досліджено можливості програмного забезпечення, потрібні при виконанні поставленої задачі. Після цього було складено потік робіт та план реалізації задуманої ідеї, проведено пошук інформації стосовно козацтва та результати подано у 2D просторі. Персонаж був змодельований у 3D та оптимізований згідно технічного завдання, отримані результати презентовано. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.relation.ispartofseries 2023;
dc.subject козак uk_UA
dc.subject моделювання uk_UA
dc.subject 3D модель uk_UA
dc.title Розробка 3D моделі ігрового персонажу з використанням графічних редакторів uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account