DSpace Repository

Розробка 2D гри з елементами процедурної анімації

Show simple item record

dc.contributor.author Янчук, В.Д.
dc.date.accessioned 2024-07-29T17:19:27Z
dc.date.available 2024-07-29T17:19:27Z
dc.date.issued 2024-07-29
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7584
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена розробці 2D гри з процедурною анімацією, що є актуальним завданням у контексті сучасного розвитку індустрії відеоігор. Процедурна анімація, заснована на математичних алгоритмах, дозволяє створювати реалістичні та інтерактивні ігрові середовища, зменшуючи обсяг ручної роботи та підвищуючи гнучкість створення анімацій, що відкриває нові можливості для розробників ігрових додатків. Створюючи більш захоплюючий і реалістичний ігровий досвід для користувачів. В процесі дослідження було проведено аналіз сучасних методів та підходів до розробки ігрових додатків, а також обрано оптимальні програмні засоби для реалізації проекту. Розробка проводилася із застосуванням ігрового рушія Unity та графічного редактора Krita, що забезпечило створення високоякісних анімацій та інтерактивних елементів гри. Проект включає розробку алгоритму процедурної анімації, створення ігрових об'єктів та їх взаємодію. Реалізовані функції забезпечують інтерактивність, динамічність та гнучкість гри, дозволяючи створювати реалістичні анімації, які реагують на дії користувача та змінюються в реальному часі. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject 2D гра uk_UA
dc.subject процедурна анімація uk_UA
dc.subject Unity uk_UA
dc.subject Krita uk_UA
dc.subject алгоритми uk_UA
dc.subject ігрові рушії uk_UA
dc.subject анімація uk_UA
dc.title Розробка 2D гри з елементами процедурної анімації uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account