dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена розробці гри у жанрі виживання на платформі Unity з використанням штучного інтелекту (ШІ). Основною метою дослідження є створення інтерактивної гри, яка забезпечує високу ступінь реалістичності та захопливості ігрового процесу завдяки впровадженню ШІ.
У роботі розглядаються основні етапи розробки гри, починаючи з концептуального дизайну і закінчуючи реалізацією ігрових механік. Описується вибір платформи Unity як основного інструменту для розробки, а також її переваги для створення 3D-графіки та інтеграції ШІ. Особлива увага приділена алгоритмам ШІ, що використовуються для забезпечення адаптивної поведінки ігрових персонажів, зокрема для системи ворогів та NPC (неігрових персонажів).
Дослідження включає аналіз існуючих рішень у жанрі виживання, вивчення їх сильних і слабких сторін, а також опис створення унікальних ігрових механік, які підвищують глибину ігрового досвіду. Розроблені системи включають генерацію випадкових подій, управління ресурсами, а також моделювання поведінки персонажів на основі теорії ігор та машинного навчання.
У підсумку, кваліфікаційна робота демонструє комплексний підхід до розробки ігрового продукту з використанням сучасних технологій ШІ, що забезпечує інноваційність та конкурентоспроможність створеної гри. |
uk_UA |