Репозитарiй DSpace

Особливості формування психологічної готовності майбутніх учителів до роботи з дітьми із особливими освітніми потребами в рамках інклюзії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ященко, Л. Б.
dc.date.accessioned 2025-03-19T09:02:03Z
dc.date.available 2025-03-19T09:02:03Z
dc.date.issued 2025-03-19
dc.identifier.citation Ященко Л. Б. Особливості формування психологічної готовності майбутніх учителів до роботи з дітьми із особливими освітніми потребами в рамках інклюзії : кваліфікаційна робота магістра : 053 «Психологія» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7577
dc.description.abstract У роботі аналізується проблема підготовки майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивного навчання, зокрема розвиток їхньої психологічної готовності як інтегративної особистісної якості, що забезпечує ефективність професійної діяльності. Особлива увага приділяється вивченню компонентів психологічної готовності, таких як мотиваційний, емоційно-вольовий, когнітивний, операційний та оцінювальний. У процесі роботи визначено ключові фактори, які впливають на формування психологічної готовності майбутніх учителів, а також підкреслено важливість мотиваційного компоненту в підготовці педагогів. Розглянуто специфіку роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзії, акцентовано на важливості командної взаємодії, співпраці з батьками та створення сприятливого навчального середовища. В роботі представлено тренінгову програму, спрямовану на розвиток ключових компонентів психологічної готовності майбутніх педагогів. Тренінг включає вправи, що стимулюють розвиток самоконтролю, комунікативних умінь, емоційної стійкості, позитивного ставлення до інклюзивного навчання та здатності працювати з дітьми з різними потребами. Отримані результати підтверджують ефективність застосованої програми у підвищенні рівня психологічної готовності студентів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject особливі освітні потреби uk_UA
dc.subject інклюзивне навчання uk_UA
dc.subject підготовка майбутніх педагогів uk_UA
dc.subject психологічна готовність uk_UA
dc.subject тренінгові методи uk_UA
dc.subject розвиток психологічної готовності uk_UA
dc.title Особливості формування психологічної готовності майбутніх учителів до роботи з дітьми із особливими освітніми потребами в рамках інклюзії uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу