Репозитарiй DSpace

Формування та розвиток клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу підприємства (на матеріалах ФОП Бурчак Є.В. (СК «Зебра»), м. Дніпро)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яковлєва, Аліна Сергіївна
dc.date.accessioned 2025-03-18T08:20:00Z
dc.date.available 2025-03-18T08:20:00Z
dc.date.issued 2025-03-18
dc.identifier.citation Яковлєва А. С. Формування та розвиток клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу підприємства (на матеріалах ФОП Бурчак Є.В. (СК «Зебра»), м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7548
dc.description.abstract Метою написання дипломної роботи є аналіз управління програмами утримання споживачів та лояльністю клієнтів салонів краси «Зебра» за допомогою використання клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу. Для досягнення поставленої мети в дипломній роботі необхідно вирішити наступні завдання:  проаналізувати систему управління лояльністю клієнтів;  визначити ключові метрики управління лояльністю клієнтів;  окреслити роль та значення карти подорожі споживача в управління лояльністю клієнтів;  проаналізувати профілі споживачів салонів краси «Зебра» та оцінити ефективність управління клієнтським досвідом підприємства;  побудувати карти подорожі споживача на основі аналізу цільової аудиторії та точок контакту;  розробити заходи для вдосконалення системи управління програмами утримання споживачів та лояльністю клієнтів салонів краси «Зебра». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.title Формування та розвиток клієнтоорієнтованої стратегії маркетингу підприємства (на матеріалах ФОП Бурчак Є.В. (СК «Зебра»), м. Дніпро) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу