Репозитарiй DSpace

Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «УКРРИБА ЛТД», м. Дніпро)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чумак, Софія Романівна
dc.date.accessioned 2025-03-18T08:16:10Z
dc.date.available 2025-03-18T08:16:10Z
dc.date.issued 2025-03-18
dc.identifier.citation Чумак С. Р. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «УКРРИБА ЛТД», м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7547
dc.description.abstract Метою магістерської роботи є маркетингове забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «Укрриба ЛТД». Завдання, які були поставлені для досягнення мети: – встановлення економічної сутності поняття та значення «конкурентоспроможність підприємства»; – ідентифікувати та проаналізувати підходи і методи управління конкурентоспроможністю підприємства; – здійснити оцінювання й аналіз організаційно-економічної діяльності ТОВ «Укрриба ЛТД» та зовнішнього середовища функціонування, а також конкурентного середовища; – охарактеризування основних тенденцій розвитку ринку рибної торгівлі та встановлення місця підприємства на ньому порівняно з основними конкурентами; – обгрунтування економічної ефективності маркетингового механізму забезпечення конкурентоспроможності ТОВ «Укрриба ЛТД»; uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.title Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «УКРРИБА ЛТД», м. Дніпро) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу