Репозитарiй DSpace

Удосконалення стратегії маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ «Укрриба ЛТД», м. Дніпро)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чернявський, Кирило Васильович
dc.date.accessioned 2025-03-18T08:11:56Z
dc.date.available 2025-03-18T08:11:56Z
dc.date.issued 2025-03-18
dc.identifier.citation Чернявський К. В. Удосконалення стратегії маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ «Укрриба ЛТД», м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7546
dc.description.abstract Метою магістерської роботи є удосконалення стратегії маркетингових комунікацій ТОВ «Укрриба ЛТД». Завдання, які були поставлені для досягнення мети: – розглянути основні поняття та теоретичні засади маркетингових комунікацій; – дослідити види маркетингових комунікацій та їх значення для ТОВ «Укрриба ЛТД»; – розглянути технології та інструменти маркетингових комунікацій; – надати організаційно – економічну характеристику ТОВ «Укрриба ЛТД»; – оцінити зовнішнє та внутрішнє середовище ТОВ «Укрриба ЛТД»; – проаналізуватисучаснийстанмаркетинговихкомунікаційТОВ «Укрриба ЛТД»; розробити напрямки удосконалення маркетингових комунікацій для ТОВ «Укрриба ЛТД». uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.title Удосконалення стратегії маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ «Укрриба ЛТД», м. Дніпро) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу