dc.contributor.author |
Чернявський, Кирило Васильович |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-18T08:11:56Z |
|
dc.date.available |
2025-03-18T08:11:56Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-18 |
|
dc.identifier.citation |
Чернявський К. В. Удосконалення стратегії маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ «Укрриба ЛТД», м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 72 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7546 |
|
dc.description.abstract |
Метою магістерської роботи є удосконалення стратегії маркетингових комунікацій ТОВ «Укрриба ЛТД».
Завдання, які були поставлені для досягнення мети:
– розглянути основні поняття та теоретичні засади маркетингових комунікацій;
– дослідити види маркетингових комунікацій та їх значення для ТОВ «Укрриба ЛТД»;
– розглянути технології та інструменти маркетингових комунікацій;
– надати організаційно – економічну характеристику ТОВ «Укрриба ЛТД»;
– оцінити зовнішнє та внутрішнє середовище ТОВ «Укрриба ЛТД»;
– проаналізуватисучаснийстанмаркетинговихкомунікаційТОВ «Укрриба ЛТД»;
розробити напрямки удосконалення маркетингових комунікацій для ТОВ «Укрриба ЛТД». |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення стратегії маркетингових комунікацій підприємства (на матеріалах ТОВ «Укрриба ЛТД», м. Дніпро) |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |