Репозитарiй DSpace

Маркетингове обґрунтування конкурентної стратегії підприємства (на матеріалах РА «BE POLAR», м. Дніпро)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чепурна, Дар`я Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-03-18T08:09:16Z
dc.date.available 2025-03-18T08:09:16Z
dc.date.issued 2025-03-18
dc.identifier.citation Чепурна Д. О. Маркетингове обґрунтування конкурентної стратегії підприємства (на матеріалах РА «BE POLAR», м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 90 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7545
dc.description.abstract Метою дослідження є узагальнення теоретичних та практичних засад, а також розробка рекомендацій щодо управління системою маркетингової діяльності рекламного агентства. Для досягнення поставленої мети у кваліфікаційній роботі магістра були сформульовані та поставлені такі завдання дослідження:  розкрити сутність та охарактеризувати маркетинг як основну функцію менеджменту;  охарактеризувати стратегії та концепції управління маркетингом;  дати характеристику маркетингової діяльності досліджуваного рекламного агентства;  провести оцінку макро- та мікросередовища компанії «BE POLAR»;  сформувати стратегію для управління системою маркетингу рекламного агентства «BE POLAR» ;  дати обґрунтування стратегічної орієнтації компанії. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.title Маркетингове обґрунтування конкурентної стратегії підприємства (на матеріалах РА «BE POLAR», м. Дніпро) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу