Репозитарiй DSpace

Управління маркетинговими процесами підприємства (на матеріалах ТОВ «ЮКРЕЙНІАН ВІНЕРС» (ТМ «Добра пані»), м. Дніпро)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Паночкін, Данило Дмитрович
dc.date.accessioned 2025-03-18T07:57:35Z
dc.date.available 2025-03-18T07:57:35Z
dc.date.issued 2025-03-18
dc.identifier.citation Паночкін Д. Д. Управління маркетинговими процесами підприємства (на матеріалах ТОВ «ЮКРЕЙНІАН ВІНЕРС» (ТМ «Добра пані»), м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 70 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7542
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є визначення вузьких місць у системі маркетингу підприємства, а також розробка рекомендацій для підвищення ефективності маркетингової діяльності та ухвалення маркетингових рішень. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що зроблені загально-методологічні висновки та теоретичні узагальнення являють собою певний внесок у подальшу розробку маркетинговий стратегій підприємств в конкретних умовах конкурентного середовища. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.title Управління маркетинговими процесами підприємства (на матеріалах ТОВ «ЮКРЕЙНІАН ВІНЕРС» (ТМ «Добра пані»), м. Дніпро) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу