dc.contributor.author |
Юдіна, Аніта Русланівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-17T07:35:08Z |
|
dc.date.available |
2025-03-17T07:35:08Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-17 |
|
dc.identifier.citation |
Юдіна А. Р. Управління контент-маркетингом підприємства B2B-сектору (на матеріалах ТОВ «ЮКРЕЙНІАН ВІНЕРС» (ТМ «Добра пані»), м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7530 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи магістра
є детальний аналіз теоретичних засад та практичних аспектів впровадження
інструментів В2В-маркетингу, а також розробка рекомендацій щодо їх
ефективного застосування для досягнення конкретних маркетингових цілей
компанії. Наукова новизна одержаних результатів. Наукова новизна одержаних
результатів дослідження полягає у набутті подальшого розвитку:
обґрунтування перспективних напрямів впровадження стратегії В2В
маркетингу у діяльності підприємства.
Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що
зроблені автором висновки та рекомендації є основою для удосконалення
маркетингової діяльності ТОВ «ЮКРЕЙНІАН ВІНЕРС» ТМ «Добра пані»,
що працює на ринку В2В. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.title |
Управління контент-маркетингом підприємства B2B-сектору (на матеріалах ТОВ «ЮКРЕЙНІАН ВІНЕРС» (ТМ «Добра пані»), м. Дніпро) |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |