Репозитарiй DSpace

Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах МЦАО Поліклініка Св. Антипи, м. Дніпро)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Резник, Валерія Валеріївна
dc.date.accessioned 2025-03-17T07:29:38Z
dc.date.available 2025-03-17T07:29:38Z
dc.date.issued 2025-03-17
dc.identifier.citation Резник В. В. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах МЦАО Поліклініка Св. Антипи, м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7529
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретичних аспектів забезпечення конкурентоспроможності підприємства через маркетингове управління. Здійснено оцінку організаційно-економічного стану та маркетингової діяльності поліклініки Св. Антипи, проведено аналіз конкурентного середовища та його впливу на розвиток підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject стратегія uk_UA
dc.subject медичні послуги uk_UA
dc.subject комунікаційна політика uk_UA
dc.subject стратегічне управління uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.title Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах МЦАО Поліклініка Св. Антипи, м. Дніпро) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу