dc.contributor.author |
Поршнєва, Аліна Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-17T07:25:37Z |
|
dc.date.available |
2025-03-17T07:25:37Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-17 |
|
dc.identifier.citation |
Поршнєва А. М. Удосконалення організації маркетингової діяльності підприємства» (на матеріалах ТОВ «АСКАНІЯ АВТО», м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7528 |
|
dc.description.abstract |
Метою дослідження є визначення напрямів
удосконалення організації маркетингової діяльності підприємства. Дослідження містить розроблені
автором рекомендації щодо оптимізації бюджетування маркетингових комунікацій, а
також пропозиції з удосконалення маркетингової стратегії ТОВ «АСКАНІЯ АВТО»
для досягнення сталого розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення організації маркетингової діяльності підприємства» (на матеріалах ТОВ «АСКАНІЯ АВТО», м. Дніпро) |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |