DSpace Repository

Економічна глобалізація: вплив на бізнес та суб’єктів надання митних послуг у контексті маркетингового управління

Show simple item record

dc.contributor.author Петруня, В. Ю.
dc.date.accessioned 2016-05-24T13:18:30Z
dc.date.available 2016-05-24T13:18:30Z
dc.date.issued 2016-05-24
dc.identifier.citation 1. Паньков В. Глобализация экономики: qualis es et quo vadis? / В. Паньков // Мировая экономика и международные отношения. – 2011. – № 1. – С. 16–24. 2. Словник іншомовних слів / уклад. Л. О. Пустовіт та ін. – К. : Довідка, 2000. – С. 294. 3. Прийняття управлінських рішень : навчальний посібник / [Петруня Ю. Є., Говоруха В. Б., Літовченко Б. В. та ін.] ; за ред. Ю. Є. Петруні. – Дніпропетровськ : АМСУ, 2010. – С. 11. 4. Котлер Ф. Маркетинг для государственных и общественных организаций / Котлер Ф., Ли Н. : пер. с англ. / под ред. С. Г. Божук. – СПб. : Питер, 2008. – 384 с. 5. Дианова В. Ю. Маркетинг таможенных услуг / В. Ю. Дианова, В. В. Макрусев. – М. : РИО РТА, 2005. – 292 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/750
dc.description.abstract У статті розглянуто напрямки впливу економічної глобалізації на зовнішнє середовище та маркетинговий менеджмент організацій – приватних та державних підприємств, державних установ. Спеціально проаналізовано вплив глобалізації на діяльність митних адміністрацій, зокрема України. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Академія митної служби України uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка;1/2011
dc.subject глобалізація uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject підприємство uk_UA
dc.subject державна організація uk_UA
dc.subject globalization uk_UA
dc.subject marketing uk_UA
dc.subject management uk_UA
dc.subject enterprise uk_UA
dc.subject state organization uk_UA
dc.title Економічна глобалізація: вплив на бізнес та суб’єктів надання митних послуг у контексті маркетингового управління uk_UA
dc.title.alternative Economic globalization: impact on business and subjects of the customs services in the context of marketing management uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • 2011/1
    Серія "Економіка"

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account