dc.contributor.author |
Овчаренко, Владислав Олегович |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-14T07:58:44Z |
|
dc.date.available |
2025-03-14T07:58:44Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-14 |
|
dc.identifier.citation |
Овчаренко В. О. Удосконалення маркетингової політики ціноутворення підприємства (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта») : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 99 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7506 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню теоретико-
методологічних засад ціноутворення в маркетинговій діяльності підприємства;
проведено аналіз маркетингової політики ціноутворення підприємства,
включаючи оцінку існуючої системи формування цін та її
конкурентоспроможності; обґрунтовано напрями вдосконалення цінової
політики підприємства через розробку стратегічних пріоритетів, оптимізацію
системи знижок та диференціацію цін. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.subject |
ціноутворення |
uk_UA |
dc.subject |
маркетингова політика |
uk_UA |
dc.subject |
цінова стратегія |
uk_UA |
dc.subject |
конкурентоспроможність |
uk_UA |
dc.subject |
цінові знижки |
uk_UA |
dc.subject |
диференціація цін |
uk_UA |
dc.subject |
логістичні послуги |
uk_UA |
dc.title |
Удосконалення маркетингової політики ціноутворення підприємства (на матеріалах ТОВ «Нова Пошта») |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |