Репозитарiй DSpace

Маркетингове стратегічне планування діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ ВКФ «Електропромремонт», м. Дніпро)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коваленко, Світлана Сергіївна
dc.date.accessioned 2025-03-14T07:29:37Z
dc.date.available 2025-03-14T07:29:37Z
dc.date.issued 2025-03-14
dc.identifier.citation Коваленко С. С. Маркетингове стратегічне планування діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ ВКФ «Електропромремонт», м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7500
dc.description.abstract Метою кваліфікаційної роботи є дослідження маркетингового стратегічного планування діяльності підприємства та його впливу на конкурентоспроможність і довгостроковий розвиток. Для досягнення цієї мети необхідно виконати такі завдання: – розглянути теоретичні аспекти стратегічного маркетингового планування, його етапи та складові; 4 – проаналізувати роль маркетингових стратегій у забезпеченні сталого розвитку підприємства; – оцінити ефективність стратегічного маркетингового планування на конкретних прикладах; – запропонувати рекомендації щодо удосконалення процесу стратегічного планування для підвищення конкурентоспроможності підприємства. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Університет митної справи та фінансів uk_UA
dc.title Маркетингове стратегічне планування діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ ВКФ «Електропромремонт», м. Дніпро) uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу