dc.contributor.author |
Коваленко, Світлана Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-14T07:29:37Z |
|
dc.date.available |
2025-03-14T07:29:37Z |
|
dc.date.issued |
2025-03-14 |
|
dc.identifier.citation |
Коваленко С. С. Маркетингове стратегічне планування діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ ВКФ «Електропромремонт», м. Дніпро) : кваліфікаційна робота магістра : 075 «Маркетинг» / Університет митної справи та фінансів. Дніпро, 2024. 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://212.1.86.13:8080/xmlui/handle/123456789/7500 |
|
dc.description.abstract |
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження
маркетингового стратегічного планування діяльності підприємства та його впливу
на конкурентоспроможність і довгостроковий розвиток. Для досягнення цієї мети
необхідно виконати такі завдання:
– розглянути теоретичні аспекти стратегічного маркетингового планування,
його етапи та складові;
4
– проаналізувати роль маркетингових стратегій у забезпеченні сталого
розвитку підприємства;
– оцінити ефективність стратегічного маркетингового планування на
конкретних прикладах;
– запропонувати рекомендації щодо удосконалення процесу стратегічного
планування для підвищення конкурентоспроможності підприємства. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
Університет митної справи та фінансів |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингове стратегічне планування діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ ВКФ «Електропромремонт», м. Дніпро) |
uk_UA |
dc.type |
Other |
uk_UA |